MODEL VISION STUDIUM ПАКЕТІНДЕГІ ЖҮЙЕНІ КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУ

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Қ.Н. БАЛАБЕКОВ
dc.contributor.author Ж.Қ. ЖАЛҒАСБЕКОВА
dc.date.accessioned 2013-01-08T05:47:10Z
dc.date.available 2013-01-08T05:47:10Z
dc.date.issued 2013-01-08
dc.identifier.uri http://repository.enu.kz/handle/123456789/4481
dc.description Model Vision Studium (MVS) бағдарламалық кешені және соған функционалды мүмкіндіктері бойынша жақын Matlab пакетіндегі Simulink кіші жүйесі, күрделі динамикалық жүйелерді модельдеуге арналған. Бірақ Simulink-ке қарағанда, MVS гибридті автомат сызбасын қолданудың негізіндегі күрделі динамикалық жүйелерді модельдеу проблемасын шешу үшін қолданылатын өкілі болып табылады. Бұл тәсіл нысанның жаңа типін қолдануға – белсенді динамикалық нысанды және гибридті жүріс-тұрыс көрнекі көрсетудің арнайы формасын – жүріс-тұрыс картасын қолдануға негізделген en_US
dc.description.abstract Model Vision Studium (MVS) бағдарламалық кешені және соған функционалды мүмкіндіктері бойынша жақын Matlab пакетіндегі Simulink кіші жүйесі, күрделі динамикалық жүйелерді модельдеуге арналған. Бірақ Simulink-ке қарағанда, MVS гибридті автомат сызбасын қолданудың негізіндегі күрделі динамикалық жүйелерді модельдеу проблемасын шешу үшін қолданылатын өкілі болып табылады. Бұл тәсіл нысанның жаңа типін қолдануға – белсенді динамикалық нысанды және гибридті жүріс-тұрыс көрнекі көрсетудің арнайы формасын – жүріс-тұрыс картасын қолдануға негізделген en_US
dc.description.sponsorship Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева Казахстан, Астана en_US
dc.relation.ispartofseries Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, Астана, Қазақстан;ОӘК 539.3
dc.subject Studium en_US
dc.subject Matlab en_US
dc.subject проблемасын en_US
dc.title MODEL VISION STUDIUM ПАКЕТІНДЕГІ ЖҮЙЕНІ КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account