Abstract:
Бүгінгі таңда Қазақстан әлемнің білім деңгейіне жету қажеттілігі күннен күнге артып келе жатыр. Дүние жүзінің білім беру әдіс-тәсілдері иновациялық бағыттармен ауыстырылуы арқылы жалпы еліміздің білім деңгейін арттыру кӛзделген. Қазіргі заманауй әлемде біздің қоғамымыз білім берудің жаңаша ақпараттандыру және автоматтандырукезеңіне кӛшу үстінде. Яғни оқыту кезінде жаңа компьютерлік технологияларды кірістіріп, соған байланысты ақпараттық коммуникациялық технологияларды педагогиканың табиғи ортасына айналдыру. Қазіргі білімді әрі білікті ұрпақ үшін кітап қаншалықты қажет болса, жаңа компьютерлік технологиялар да со ғұрлым қажет деп санаймын. Солай болса, мектеп бағдарламасындағы барлықтай дерлік сабақтарды компьютердің кӛмегімен жүргізуді үйрену – бүгінгі күннің ӛзекті мәселесі. Білім беру саласында озық технологияларының енуі педагогтардың оқыту әдістемесін, оқыту стилін заманауи стильге ӛзгертеді. Сонымен қоса жаңа технологиялардың арқасында, оқушыларды сабаққа деген қызығушылықтары артып, ізденістері кӛбейеді. Оқытуда осындай жаңашыл әдіс-тәсілдерді қолдануда мұғалімде, оқушыда жетістікке жетіп, білімін арттыра түседі[1]. Сонымен, ақпараттық технологияларды сабақ үстінде қолданудың келесідей нәтижлерге жеткізеді: