ТЕСТ СҰРАҚТАРЫ
1.Антикалық эстетикалық ойдың
бастамасы кімнен басталады?
а) Пифагоршылардан
б) Декарттан
в) Аристотельден
г) Платоннан
д)
Гераклиттен
2.Ежелгі Грециядағы эстетикалық
ойдың материалистік бағыты кімнен басталады?
а)
Аристотель
б) Демокрит
в) Гераклит
г) Платон
д) Сократ
3. Адамның ең төменгі қажеттілігін
қанағаттандырғанда өнер туындайды. Бұл пікірдің авторы
а) Демокрит
б) Гераклит
в) Платон
г) Сократ
д)
Аристотель
4. Әдемілік бастамасын идеялар
дүниесінен алған философ
а) Сократ
б) Платон
в)
Аристотель
г) Эвклид
д)
Аристофан
5. Өнер зат көшірмесі, ал
заттар-идеяның көшірмесі пікірдің авторы
а) Платон
б) Сократ
в)
Аристотель
г) Эвклид
д)
Аристофан
6.Сұлулықты өлшем ұғымымен
байланыстырған
а) Платон
б) Сократ
в)
Аристотель
г) Демокрит
д) Гераклит
7. Сұлулықты бөліктердің дұрыс қарым
қатынастарынан, симметриядан көне грек материалисті
а) Демокрит
б) Гераклит
в) Платон
г) Сократ
д)
Аристотель
8.Салыстырмалы әдемілік идеясын
кім жасаған
а) Сократ
б) Гераклит
в) Платон
г) Демокрит
д)
Аристотель
9. Әдемілікті заттардың сандық қарым
қатынасында деп түсіндірген мектеп
а) Милет
мектебі
б)
Пифагоршылар
в) Элеаттар
мектебі
г) Атомистер
мектебі
д)
Сократшылар
10. Өмір сұлулығы-күрес сұлулығы -деп
түсінген философ
а) Платон
б) Гераклит
в) Демокрит
г) Сократ
д)
Аристотель
11. Заттардағы тәртіп, анықтық,
тұтастық, симметрия сияқты қасиеттер сұлулықтың негізі – деген пікірді кім айтты
а)
Аристотель
б) Гераклит
в) Платон
г) Сократ
д) Демокрит
12. Антикалық дәуірдегі өнерді алғаш
рет класификациялаған
а) Аристотель
б) Гераклит
в) Пифагор
г) Платон
д) Сократ
13.Ежелгі Римдегі эстетикадағы
материалистік бағыт кімнен басталады
а) Сократ
б)
Аристофан
в) Аристокл
г) Лукреций Кар
д) Платон
14.Заттар табиғаты поэмасының
авторы
а) Лукреций
Кар
б)
Аристофан
в) Аристокл
г) Сократ
д) Платон
15. Ең жоғарғы сұлулықты аспан
сұлулығымен теңестіру ,- қай ғасырдың басты ерекшелігі
а) Жаңа
заман
б) Антикалық дәуір
в) Орта
ғасыр
г) Қайта өрлеу
дәуірі
д) Қазіргі
заман
16. Эстетикалық ой гуманизм
элементтерімен және реалистік бағытпен тығыз байланысты
кезең
а) Қайта жаңғыру
дәуірі
б) Орта
ғасыр
в) Антикалық
дәуір
г) Жаңа
заман
д) Неміс класикалық
философиясы
17. Классицизм эстетикасы Франциядағы
қай философтардың дуалистік және рационалистік философиясының әсерімен
қалыптасты
а) Бэкон
б) Спиноза
в) Локк
г) Декарт
д) Беркли
18. Өнердің танымдық, адамгершілік,
тәрбиелік мәнін көрсеткен француз материалисті
а) Беркли
б) Локк
в) Гоббс
г) Бекон
д) Дидро
19.Лао коон еңбегінің
авторы
а) Лессинг
б) Чернышевский
в) Леонардо до
Винчи
г) Дидро
д) Декарт
20.Өнер ,- Лессинг үшін
а) Еркін адамды тәрбиелеудің
негізгі құралы
б) Заттардағы сұлулықты
арттыру
в) Табиғаттың көрінісін
бейнелеу
г) Қоғамдағы реттілікті қалыпқа
келтіру
д) Заттардағы симметриялық
қатынастың болуы
21. Өнер абсолютті рухтың өзін өзі
тануының заңды сатысы идеясының авторы
а) Фихте
б) Кант
в) Гегель
г) Декарт
д) Дидро
22. Өнердің дамуындағы үш кезеңді
бөліп көрсеткен
а) Гегель
б)
Аристотель
в) Кант
г) Платон
д) Гераклит
23. Гегельдің пікірінше өнердің
дамуындағы алғашқы кезең
а)
Антикалық
б)
Класикалық
в)
Романтикалық
г)
Символикалық
д) Орта
ғасырлық
24. Гегельдің пікірінше өнердің
дамуындағы соңғы кезең
а)
Символикалық
б)
Класикалық
в)
Романтикалық
г)
Антикалық
д) Орта
ғасырлық
25. Өнердегі символикалық кезеңде
өнердің кай түрінің жетекші мәні
қалыптасты
а) Театр
б)
Скульптура
в) Музыка
г) Әдебиет
д)
Архитектура
26. Өнердің класикалық кезеңінде
өнердің кай түрі жетекші роль атқарады
а) Музыка
б)
Скульптура
в)
Архитектура
г) Әдебиет
д) Театр
27. Өнердің романтикалық кезеңінде
өнердің қай түрінің жетекші мәні қалыптасты
а) Графика
б)
Скульптура
в) Музыка
г)
Архитектура
д) Театр
28.Естезис сөзінің
мағынасы
а) Сұлу
б) Өнер
в) Әдемі
г) Сезіну
д) Үміт
29. Эстетика атауын ғылыми
дәрежеге көтерген
а)
Баумгартен
б) Гегель
в) Кант
г) Фихте
д) Фейербах
30.Эстетика ғылымының пәні
а) Сұлулық пен
өнер
б) Әдемілік пен
тұрпатсыздық
в) Өнер мен
сезінушілік
г)
Қайырымдылық
д) Өнер мен
әдемілік
31. Коркемдік танымдылық процесі кай
саламен тығыз байланысты
а) Діни
б)
Социология
в)
Философия
г)
Психология
д)
Педагогика
32.Гамбург драматургиясы
еңбегінің авторы
а) Лессинг
б)
Шертсберн
в) Берк
г) Дидро
д) Декарт
33. «Пікір қабілетіне сын » еңбегінің авторы
а) Беркли
б) Лессинг
в) Кант
г) Дидро
д) Декарт
34. Л.Толстой еңбегі
а) «Өнер деген не ? » атты
трактат
б) Пікір қабілетіне сын
в) Гамбургская драматургия
г) Лао коон
д) Что делать?
35. «Өнер халыққа жақын әрі оған
түсінікті, берге болғанда ғана, ол ұлы болады» кімнің сөзі
а) Кант
б) Лессинг
в) Чернышевский
г) Толстой
д) Гегель
36. Эстетикалық объект
а) Белгілі бір адамдар
тобы
б) Өзінің мінез құлқы бар адам
в) Қоғамдық саладағы нақты бейне
г) Кез келген шақта пайда болатын
шындық
д) Барлығы да дұрыс емес
37. Эстетикалық субъект
а) Ол мінез құлқымен және
білімділігімен белгілі бір дәрежеге дейін жеткен, қоғамдық салаға қатысы бар
адам
б) Кез келген шақта пайда болатын
шындық
в) Заттар жинағы
г) Табиғат көрінісі
д) Барлығы да дұрыс емес
38. Дүниені эстетикалық танудың
объективтік жағы
а) Табиғат пен қоғамды өзгерту
барысындағы эстетикалық қатынас
б) Эстетикалық сезімдер
в) Идеалды қамтитын эстетикалық
сана
г) Эстетикалық талғам
д) Дұрыс жауап жоқ
39. «Өнердің дегуманизациялануы»
еңбегінің авторы
а) Камю
б) Ясперс
в) Х. Ортега и – Гассет
г) Сартр
д) Дюргейм
40. «Өнер мәні мимесисте яғни, ақиқат
өмірге еліктеуде» - деп санаған философ
а) Демокрит
б) Гераклит
в) Платон
г) Сократ
д) Пифагор
41. Демокриттен кейін мимесис
теориясын дамытушы
а) Пифагор
б) Демокрит
в) Платон
г) Сократ
д)
Аристотель
42. «Өнерді ақиқат өмірге – заттарға,
адамдарға, олардың іс-қимылына жіктеу», - деп түсінген философ
а) Аристотель
б) Демокрит
в) Платон
г) Сократ
д) Пифагор
43. Трагедиялық материалдар
негізінде катарсис теориясын ұсынған
а) Демокрит
б)
Аристотель
в) Платон
г) Сократ
д) Пифагор
44. «Барлық әсемдік, жақсылық, тазалық
өмірде емес, құдайда ғана», - деген концпеция қай ғасырда болған
а) Жаңа заман
б) Көне шығыс елдерінде
в) Антикалық дәуірде
г) Орта
ғасыр
д) Қайта өрлеу дәуірі
45. Орта ғасырда дүниені эстетикалық
тұрғыда меңгеруде кедергі жасаған
а) Аскетизмді қайырымдылықтың,
ізгіліктің нышаны деп түсінуі
б) Өнердің жеке түрлерінің
қалыптасуы
в) Эстетикалық категориялардың
мәнінің ашылмауында
г) Әртүрлі көзқарастың болуында
д) Барлығы да дұрыс емес
46. Кескіндеу, скульптура,
графика өнердің қай түріне жатады
а) Сызу
б) Бейнелеу
в) Мәнерлеу
г) Көріністік – синтездік
д) Барлығы да дұрыс емес
47.Өнердің антикалық кезеңдегі
бөлімі байланысты
а) Пластикамен
б) Дизаинмен
в) Музыкамен
г) Театрмен
д) Барлығы да дұрыс емес
48. Россияда бейнелеу өнерінің қай
түрі мықтап дамыды
а) Кино
б) Көркемдік
в) Музыка
г) Кескіндеу
д) Театр
49. Россияда ХІХ ғ. бейнелеу өнерімен
қай өнердің
а) Музыка
б) Көркем
әдебиет
в) Театр
г) Телевидение
д) Көркіністік – синтездік өнер
50. Кескіндеу өнерінде негізгі
қызметті атқаратын
а) Кескіннің
көлемі
б) Сызу
в) Түс –
бояу
г) Суретшінің талғамы
д) Дұрыс жауап жоқ
51. Графиканың ең өтімді түрі
а) Плакат
б) Қағаз
в) Газет
г) Журнал
д) Дұрыс жауап жоқ
52. Тас, қыш, ағаш, метал – қай
өнердің негізгі материалдары
а) Графика
б) Бейнелеу
в) Кескіндеу
г)
Скульптура
д) Дұрыс жауап жоқ
53. «Декор» терминінің мағынасы
а) Мәнерлеу
б) Кескіндеу
в) Өнерлілік
г) Сәнділік, безендіру
д) Сызу
54. Музыка қай өнердің санатына жатады
а) Сөз
өнері
б) Бейнелеу өнері
в) Мәнерлеу
өнері
г) Кескіндеу өнері
д) Сызу өнері
55. «Әуен музыкалық шығармашылықтың
жаны», - сөзінің авторы
а) Шестакович
б) Чернышевский
в) Добролюбов
г) Салтыков – Шедрин
д) Толстой
56. Вальс, романс, дуэт, трио,
ансамблдер жатады
а)
Симфонияға
б) Камералық
жанрға
в) Ораторияға
г) Хореография
д) Дұрыс жауап жоқ
57. Хореография
а) Би өнері
б) Ән өнері
в) Сурет өнері
г) Сөз өнері
д) Кескіндеу өнері
58. Пантомимо
а) Өтімді
сөздер
б) Әсерлі
қимылдар
в) Астарлы пікірлер
г) Кескіндеу тәсілі
д) Сезімдік әсер
59. Хореографиялық өнердің ең жоғарғы
түрі
а) Халық
билері
б) Акробатика
в) Балет
г) Ритмдік пантомимо
д) Сценалық эстрада
60. Халық биі, акробатика, балет,
ритмдік пантомимо көрініс түрлері жатады
а) Хореография
б) Симфонияға
в) Камерлі – аспаптық жанрға
г) Камерлі вокалдық
д) Барлығы да дұрыс емес
61. Театр, эстрада, цирк,кино,
телевидение жатады
а) Мәнерлеу өнерінде
б) Көріністік – синтездік
өнерге
в) Әдебиет өнерінде
г) Сәулет өнерінде
д) Графика өнерінде
62. Кеңістіктегі көрсетілген уақытша
өнер түрі
а) Сәулет
өнері
б) Сызу өнері
в) Спектакль
г) Әдебиет өнері
д) Графика өнері
63. «Театрон» сөзі қай дәуірде, қай
жерде шықты
а) Антикалық дәуірде
б) Францияда
в) Орта ғасырда батыста
г) Қайта жаңғыру дәуірінде
д) Англияда
64. «Ойын-гармониялық модель», -
сөзі кімдікі
а) Гегель
б) Спенсер
в) Гросс
г) Кант
д) Толстой
65. Эпос, лирика, драма жатады
а) Әдеби туындыларға
б) Көріністік – синтездік өнерге
в) Сәулет өнеріне
г) Графика өнеріне
д) Барлығы да дұрыс емес
66. Әдеби жанрға жатады
а) Роман- эпопея, музыка, сызу
өнері
б) Роман, повесть, сәулет өнері
в) Архитектура, новелла, поэма
г) Роман, повесть, новелла,
поэма, эелегия , сонет
д) Сызу өнері, элегия, поэма
67. Үнді өнеріндегі бейнелік ой 3
элеметтен тұрған
а) Мүсін айқындылығы, ой,
көңіл-күй
б) Суретші шеберлігі, көңіл-күйі
в) Суретші сезімталдығы,ойы
г) Мүсін айқындығы, шындықпен
жанасатындығы
д) Барлығы да дұрыс емес
68. Көркем шығарманы айсбергке теңеген
а)
Баумгартен
б) Чехов
в)
Хемингуей
г) Гегель
д) Леонардо да Винчи
69. Гетенің пікірінше бейне дегеніміз
а) Бүтіндей бір ойлар жүйесі
б) Көзбен шолу
в) Сезіну
г) Қабылдау
д) Көрініс
70. «Қарт және теңіз » шығармасының
авторы
а) Чехов
б)
Хемингуей
в) Баумгартен
г) Гегель
д) Леонардо да Винчи
71. Анықтаудағы игеретін заттың түпкі
нұсқасын анықтау
а) Әдіс
б) Бейне
в) Стиль
г) Шеберлік
д) Көрініс
72. «Барокко» сөзінің мағынасы
а) Түрі нашар гаухартас
б) Өте әдемі асылтас
в) Ойлар жүйесі
г) Өнер жиынтығы
д) Барлығы да дұрыс емес
73. Көркемдік текстке тән нәрсе
а) Ойдың
көркемдігі
б) Ойдың тұрақтылығы
в) Ойдың шексіздігі
г) Ойдың ауыспалылығы,
аяқталмалығы
д) Барлығы да дұрыс емес
74. Типологиялық тұтастық көркемдік
әлемнің ұйымдастырушылық принципі
а)
Бейімділік
б) Тұрақтылық
в) Өзгермелілік
г) Стиль
д) Барлығы да дұрыс емес
75. Барокконың көркемдік концепциясы
а) Оптимизмге
жақын
б) Шындыққа бейімделуі,
әлеуметтік пессимизмге жақын
в) Реализмнен алшақ болады
г) Ағартушылық ролі басым болады
д) Барлығы да дұрыс емес
76. Барокконың негізгі темалары
а) Әдемілік
категориясы
б) Адамды бақытты етіп көрсету
в) Өмірден ләззат ала білу
г) Өнер мен әдептілікті
тұтастыққа көрсетеді
д) Адамды, қорқынышты, азапты,
қиналу сіттерді бейнелейді
77. Адамның сезіну мәдениетінің
қалыптасуына зор ықпал жасайтын
а) Сызу
б) Әдебиет
в) Бейнелеу
г) Музыка
д) Архитектура
78. Адамның көзбен шолу жүйелерінің
жоғарғы деңгейде дамуына көмектеседі
а) Бейнелеу
б) Музыка
в) Әдебиет
г) Сызу
д) Архитектура
79. Көңіл көтеру қызметі әсіресе
өнердің қай түрінде жақсы қалыптасқан
а) Әдебиет
б) Эстрада мен
циркте
в) Бейнелеу
г) Сызу
д) Архитектура
80. Орта Азиялық көркемдік мәдениетте
айрықша орын алған
а) Графика
б) Музыка өнері
в) Скульптура
г) Эстрада мен цирк
д) Поэзия мен
архитектура
81. Қайта жаңғыру дәуірінде Италияда
өнердің қай түрі жетекші роль атқарады
а) Кескіндеу
б) Музыка
в) Эстрада
г) Цирк
д) Поэзия
82. «Әдебиетсіз басқа өнер болмайды
әсіресе музыка, кескіндеу », - деген кім
а) Салтыков- Щедрин
б) Чернышевский
в) Толстой
г) Гегель
д) Кант
83. Өнердің жоғарғы түрдегі қарым –
қатынасы
а) Синтез
б) Анализ
в) Үйлесімділік
г) Реттілік
д) Орнықтылық
84. Өнердің әр түрін біріктіріп, оймен
эстетика ықпалын күшейту қалай аталады
а) Реттілік
б) Анализ
в) Үйлесімділік
г) Синтез
д) Орнықтылық
85. Өнердің кеңістіктегі түріне жатады
а) Театр
б) Әдебиет
в) Музыка
г) Кескіндеу,
скульптура
д) Кино
86. Олимпиададағы ең басты ғибадат
а) Зевс мүсіні
б) Александрия маягі
в) Родос алыбы
г) Пирамида
д) Барлығы да дұрыс емес
87. Өнердің кеңістіктегі уақытша
түріне жатады
а) Әдебиет
б) Театр, кино,
телевидение
в) Музыка
г) Скульптура
д) Кескіндеу, скульптура
88. Лессинг өзінің «Лаокоон» атты
еңбегінде өнердің қай түрін біріктіріп, ықшамдай білді
а) Кескіндеу мен поэзия
б) Музыка мен поэзия
в) Әдебиет пен музыка
г) Кекіндеу мен музыка
д) Ешқайсысыда дұрыс емес
89. Әдебиет өнерінің көркемдеуші және
анықтаушы құралы
а) Шындыққа
жанасатындығы
б) Жазушының таланты
в) Сөз
г) Құрастырушының шеберлігі
д) Дұрыс жауап жоқ
90. Сөз өнері екі түрлі жүйені қамтиды
а) Ауыз әдебиет пен музыка
өнерін
б) Ауыз әдебиет пен жазба
әдебиетін
в) Жазба әдебиеті мен сызу өнерін
г) Кескіндеу мен жазба
әдебиетін
д) Кескіндеу мен музыка
өнерін
91. Ертеде әдебиет өнерін қалай атаған
а) Аңыздық өнер
б) Мақал –
мәтел өнері
в) Жыраушылық өнер
г) Сөз өнері
д) Даналық өнер
92. Ауыз әдебиетінің жазба әдебиетінен
айырмашылығы
а) Орындауды қажет
етпейді
б) Тыңдаушыға емес оқырманға
арналған
в) Сөз құрастырушыда, орындаушыда
бір адам
г) Көріп оқу үшін арналған
д) Оқырманнан үлкен еңбек
сүйгіштілікті талап етеді
93. Жазба әдебиетінің ауыз әдебиетінен
айырмашылығы
а) Орындауды қажет етпейді, көріп
оқу үшін арналған
б) Сөз құрастырушы да орындаушы
да бір адам
в) Жазба әдебиетін қабылдау
ұтымды және ұжымдық түрде болады
г) Айтылған сөздер тыңдау үшін
д) Жазылғанды көшіру үшін
94. Жазба өнерінің дүниеге келуінің
себебі
а) Сөздің таралуы жоғарылап,
әдебиетті өнердегі ең толықтырылған және дамыған түрінде жеткізді
б) Айтылған сөздердің тыңдаушыға
жетуі
в) Орындауды қажет еткендігі
г) Оқырмандардың үлкен талабынан
д) Оқырмандардың аз талабынан
95. Антикалық Грециядағы «эпос»
дегеніміз
а) Баяу
қимыл
б) Көңіл-куй не адам ахуал жаны
в) Қимыл тіршілік
г) Әсерлі қимыл
д) Оқиғаны көркемдік жолмен
игеруге байланысты
96. «Лирика» дегеніміз
а) Әсерлі қимыл
б) Оқиғаны көркемдік жолмен
игеруге байланысты
в) Қимыл, тіршілік
г) Көңіл-күй не адам ахуал
жаны
д) Баяу қимыл
97. Драма
а) Көңіл-күй не адам ахуал
жаны
б) Қимыл,
тіршілік
в) Оқиғаны көркемдік жолмен
игеруге байланысты
г) Әсерлі
қимыл
д) Баяу
қимыл
98. Эпостағы әдеби жанрлар
а) Эикалық поэма,
элегия
б) Сонет, халық эпосы, роман
в) Халық эпосы, роман-эпопея,
повесть, эпикалық поэма
г) Элегия, сонет, роман-эпопея
д) Өлең, сонет, повесть,
роман-эпопея
99. Лирикадағы әдеби жанрлар
а) Ода , сонет, элегия
б) Халық эпосы, роман-эпопея,
повесть
в) Эикалық поэма, элегия
г) Сонет, халық эпосы, роман
д) Элегия, сонет, роман-эпопея
100. Драматургиядағы әдеби жанрлар
а) Трагедия, ода,
сонет
б) Трагедия, комедия, драма
в) Элегия, комедия , драма
г) Драма, өлең, ода
д) Өлең, сонет, повесть, роман –
эпопея
101. Атақты Австриялық
композитор
а) Бах
б) Гете
в) Моцорт
г) Гайдн
д) Лист
102. Қайта жаңғыру дәуіріндегі атақты
суретші
а)
Н.Кузанский
б)
Т.Галилей
в) Микеланджело
Буонарроти
г) Д.Бруно
д) Барлығы дұрыс
емес
103. Ертедегі Грециядағы ер адамның басы бар
жылқы мүсіні
а) Дракон
б) Нюй-ва
в) Ажубас
г) Колизей
д) Кентавр
104. Ертедегі Қытайдағы әйел басты жылан
мұсіні
а) Ажубас
б) Кентавр
в) Нюй-ва
г) Колизей
д) Дракон
105. Ертедегі Египеттегі жыртқыш шағал басты
еркек
а) Анубис
құдай
б) Кентавр
в) Нюй-ва
г) Колизей
д) Дракон
106. Ұлы «Лувр» галереясы қай қалада
орналасқан
а) Англия
б)
Петербург
в) Москва
г) Париж
д) Рим
107. «Третьяков галереясы» қай
қалада
а) Париж
б)
Петербург
в) Москва
г) Англия
д) Рим
108. «Замандас» театр қай
қалада
а)
Петербург
б) Париж
в) Москва
г) Англия
д) Нью-Иорк
109. Типизация
а) Бейнені салыстыру
б) Бейнені
жинақтау
в) Бейнені шектеу
г) Бейнені типке келтіру
д) Бейнені безендіру
110. Барлық элементтердің бірігіп көркемдік
ортаға бейімделуі, оның тастай болып бірігуі
а)
Бейімділік
б)
Тұрақтылық
в)
Өзгермелілік
г) Стиль
д)
Көшпенділік
111. «Музыкасыз осы өмір қате болар еді» сөзінің
авторы
а) Дюргейм
б) Ясперс
в) Сартр
г) Камю
д) Ницще
112. Индоевропалық көркем мәдениеттің барлық
көріністерін меңгерген қабат
а) 1-ші стильдік
қабат
б) 2-ші стильдік
қабат
в) 3-ші стильдік
қабат
г) 4-ші стильдік
қабат
д) 5-ші стильдік
қабат
113. 2-ші стильдік қабатта
қамтылған
а) Франциялық
класицизм
б) Индоевропалық көркем
мәдениеттің барлық көріністерін меңгерген қабат
в) Тарихи кештеу қалған
стиль
г) Мәдениеттегі ұлттық стильдік
ерекшеліктерді қамтиды
д) Итальяндық
барокко
114. 4-ші стильдік қабат
а) Тарихи кештеу қалған
стиль
б) Мәдениеттегі ұлттық стильдік
ерекшеліктерді қамтиды
в) Индоевропалық көркем
мәдениеттің барлық көріністерін меңгерген қабат
г) Бір бірімен бәсекелес,
көркемдік бағыттағы бірнеше стильдер қосынды түрі
д) Ең кеш қалған түрі –ол
суретшінің жеке өзінің стилі
115. 5-ші стильдік қабат
а) Ең кеш қалған түрі –ол
суретшінің жеке өзінің стилі
б) Мәдениеттегі ұлттық стильдік
ерекшеліктерді қамтиды
в) Индоевропалық көркем
мәдениеттің барлық көріністерін меңгерген қабат
г) Тарихи кештеу қалған
стиль
д) Бір бірімен бәсекелес,
көркемдік бағыттағы бірнеше стильдер қосынды түрі
116. Өнер саласының еркіндігі
а) Ортадағы заңдылыққа қарай
ауыспалы болуында
б) Ортадағы
тұрақтылығында
в) Туынды жасаушының
сезімталдығы
г) Талғамының
дұрыстығы
д) Барлығы дұрыс
емес
117. Халықтың көркем өнер саласында негізгі
қызмет атқарушы
а) Талғам
иесі
б) Өнер туындысын
жасаушы
в) Суретші
г) Салт-дәстүр, әдет
-ғұрып
д) Дұрыс жауап
жоқ
118. Ертедегі Грециядағы өнер саласына жататын
а) Скульптура,
поэзия
б) Дизаин, би,
поэзия
в) Музыка, би,
архитектура
г) Кескіндеу,
музыка
д) Музыка, би,
поэзия
119. Эстетикалық сананың қөғамдық бөлімін алып
жүруші
а) Халық
б) Адам
в) Жеке
тұлға
г) Нақты бейне
д) Жетекші
120. Эстетикалық сананың жеке тұлғалық бөлімін
алып жүруші
а) Халық
б) Жеке
адам
в) Нақты
бейне
г) Жетекші
д) Қоғам
121. Дүниені эстетикалық танудың
жағы
а) Субъективтік және
реалистік
б) Объективтік және
реалистік
в) Объективтік және субъективтік
г) Объективтік және
диалектикалық
д) Субъективтік және
диалектикалық
122. Дүниені эстетикалық объективтік тану
жағы
а) Талғамды қамтитын эстетикалық
сана
б) Эстетикалық
сезімдер
в) Табиғат пен қоғамды өзгерту
барысындағы эстетикалық қатынас
г) Идеалды қамтитын эстетикалық
сана
д) Барлығы
дұрыс
123. Дүниені эстетикалық танудың субъективтік
жағы
а) Талғаммен идеалды қамтитын
эстетикалық сана және эстетикалық сезімдер
б) Табиғат пен қоғамды өзгерту
барысындағы эстетикалық қатынас
в) Қоғам өзгерісіндегі ақиқат,
реалды өмірде бекіген эстетикалық қатынас
г) Эстетикалық қызметтің басты
жетістігі
д) Барлығы дұрыс
емес
124. Ақиқат өмір мен мәдениеттегі ең жоғарғы
үйлесімділік пен әбден жетілгендік
а) Эстетикалық
бағыт
б) Эстетикалық
талғам
в) Эстетикалық
сезім
г) Эстетикалық
әсерлер
д) Эстетикалық
идеал
125. «Талғам адаммен туа біткен бейімділік »
сөзінің авторы
а) Гегель
б) Кант
в)
Аристотель
г) Платон
д)Сократ
126. «Қажеттіліксіз еңбек өнімділігі де жоқ»
деген
а) Сократ
б) Платон
в) Кант
г) Маркс
д)
Аристотель
127. «Техникалық эстетика» қай қызмет
тәжірбиесінде туындады
а) Дизаин
б) Музыка
в)
Скульптура
г) Театр
д) Кино
128. Эстетиканың барлық саласы қай
категориямен байланысты
а)
Төменділік
б) Көтеріңкі
сарындылық
в)
Элегиялық
г)
Дауылпаздық
д) Әдемілік
129. Эстетика ғылымының негізгі
пәні
а) Әдемілік
б) Көтеріңкі
сарындылық
в)
Элегиялық
г)
Дауылпаздық
д)
Төменділік
130. Әдеміліктің алғашқы материалистік
концепциясын жасаған
а) Пифагор
б) Аристотель
в) Платон
г) Гегель
д) Кант
131. «Адам бойындағы шыншылдық, батырлық, ақылдылық
пен жақсылық қасиеттерін әдемілік үшін мәні бар
екендігін»,-көрсеткен
а)
Аристотель
б) Пифагор
в) Платон
г) Гегель
д) Кант
132. Жағымды кейіпкер
дегеніміз
а) Басты
кейіпкер
б) Суретшінің эстетикалық идеалын
дамытушы
в) Талғамы жоғары
адам
г) Жаман мен жақсы категорияларын
бірге алып жүруші
д) Барлығы дұрыс
емес
133. Эстетикада ХҮІІІ-ғ. ағылшын
сенсуализмінде орын алған категория
а) Қайғылылық
б) Күлкілік
в) Батырлық
г) Асқақтау
д) Ұлылық
134. Асқақтау теориясы өзінің даму жолын неміс
ойшылы кімнің еңбегінін тапты
а) Фейербах
б) Гегель
в) Кант
г) Фихте
д) Шеллинг
135. Табиғаттағы биік таулар, шексіз мұхит,
терең теңіз, шексіз жұлдызды аспан қандай сезімді тудырады
а) Асқақтау
б) Күлкілік
в) Батырлық
г) Қайғылық
д) Ұлттық
136. Табиғат мәнінде бола алмайтын қоғамдық
реттегі жүйелер
а)
Көріктілік
б)
Тұрпатсыздық
в)
Көріксіздік
г) Әдемілік
д) Қайғы мен
күлкі
137. Қайғылылықты табиғи заңдылыққа жатқызған
философ
а) Гегель
б) Кант
в) Фейербах
г)
Аристотель
д) Платон
138. Әдемілік турасындағы
объективтік-идеалистік концепциясы
кімнің есімімен тығыз байланысты
а) Юм
б) Гегель
в)
Аристотель
г) Локк
д) Фалес
139. Әдемілік турасындағы
субъективтік-идеалистік концепциясының мәнін анықтаған
а) Давид Юм
б) Джон
Локк
в) Томас
Гоббс
г) Бенедит
Спиноза
д) Рене
Декарт
140. Адам баласының жоғарғы ой мақсатының
жоғарлауын көрсететін
а) Күлкілік
б) Асқақтау
в) Батырлық
г) Қайғылық
д) Ұлттық
141. Адамның арманы, мақсаты үшін болған
еңбек-күресті жатқызады
а)
Төменділікке
б)
Асқақтауға
в)
Қайғылылыққа
г)
Тұрпатсыздыққа
д)
Батырлыққа
142. Гуманизм қай категориямен тығыз
байланысты
а)
Дауылпаздық
б)
Күлкілілік
в) Батырлық
г)
Потетикалық
д)
Төменділік
143. Адам өлімімен тығыз байланысты
категория
а) Асқақтық
б)
Қайғылылық
в) Батырлық
г) Әдемілік
д)
Дауылпаздық
144. Еңбек –күрес жолында адам өлімге ұшыраса,
қай категория деп қабылданады
а)
Қайғылылық
б) Асқақтық
в) Батырлық
г) Әдемілік
д)
Дауылпаздық
145. Батырлық және қайғылылық категориясымен
тығыз байланысты
а) Ұлылық
б)
Дауылпаздық
в)
Патетикалық
г)
Элегиялық
д)
Төменділік
146. Адамның күрес жолындағы жеңісі оған
әкеледі
а) Көтеріңкі
сарындылық
б)
Дауылпаздық
в) Ұлылық
г)
Элегиялық
д)
Төменділік
147. «Әдемілік» категориясының қарама қарсы категориясы
а)
Төменділік
б)
Дауылпаздық
в) Көтеріңкі
сарындылық
г)
Элегиялық
д)
Тұрпатсыздық
148. Тұрпатсыздықтың бір түрі
а) Төменділік
б) Әдемілік
в) Ұлылық
г)
Күлкілілік
д)
Дауылпаздық
149. Күлкілі нәрсеге Құмарлығы, табиғи
таза еместігі, жағымсыздығы арқылы белгілі болып тұратын
а)
Төменділік
б)
Гротестік
в)
Дауылпаздық
г) Көтеріңкі
сарындылық
д)
Элегиялық
150. Толстойдың пікірінше өнердің
мақсаты
а) Өмірге және адамға қызмет ету,
оның сезімдерінің асқақтауы мен тазаруы
б) Эстетика ғылымының мазмұнын
ашу
в) Әдемілік категориясын жоққа
шығару
г) Өмір көрінісінің реалистік
тұрғыда бейнелемеу
д) Дұрыс жауап
жоқ
151. Өзінің табиғи шындығымен, жеңілдігімен,
нәзіктігімен байқалатын категория
а) Сымбаттылық
б)
Төменділік
в) Қайғылылық
г) Дауылпаздық
д) Патетикалық
152. Сұлулық пен ақкөңілділікті бірге көруді
ұсынған философ
а) Гераклит
б) Платон
в) Пифагор
г) Сократ
д) Демокрит
153. Канттың эстетикалық көзқарасы қай кітапта
қамтылған
а) Лао коон
б) Ойлау қабілетіне
сын
в) Гамбургская
драматургия
г) Өнер
туындылары
д) Қозғалыстағы
эстетика
154. Құрастырушы басындағы сезімді
көрермендермен тыңдаушыларсезінетін
болсаөнер туындайды» кімнің сөзі
а) Толстой
б)
Чернышевский
в) Белинский
г) Шестакович
д) Салтыков-Шедрин
155. Бейнелеу-ғылым және табиғаттың заңды қызы
пікірінің авторы
а) Мишель Монтень
б) Микеланджело
Буонаррати
в) Леонардо Да Винчи
г) Салтыков-Шедрин
д) Бәрі дұрыс емес
156. Нормалылық бағытын яғни белгілі бір
ережелерді ұстануды талап еткен кезең
а) Классицизм
эстетикасы
б) Антикалық діуір
эстетикасы
в) Қайта жаңғыру дәуір
эстетикасы
г) Орта ғасыр
эстетикасы
д)Жаңа заман
эстетикасы
157. Реалистік өнерді дәріптеген орыс
революционер демократы
а) Толстой
б)
Шостакович
в) Белинский
г) Салтыков
-Щедрин
д) Пушкин
158. « Сұлулық бастауы-идеялар әлемі
»-пікірінің авторы
а) Платон
б) Сократ
в) Пифагор
г) Гераклит
д) Демокрит
159. Қазақтың ортағасырлық эстетикалық талғамы
мен дүниетанымына зор әсер берген С.Бақырғанидің шығармасы
а) «Заттар
табиғаты»
б) «Бақырған
кітабы»
в)
«Лаокоон»
г) «Дүниетану
даналығы»
д) «Иман және
инабат»
160. Абсолюттік өзгермейтін құдай сұлулығын
кімдер дәріптеген
а) Сопылық бағыттағы ағымдар
б) Антикалық дәуір
ойшылдар
в) Қайта өрлеу дәуіріндегі
гуманистер
г) Ағылшын
ойшылдары
д) Француз
ойшылдары
161. «Эстетика-келешектің
этикасы»-деген
а)
Чернышевский
б)
Добролюбов
в) Горький
г) Толстой
д)
Белинский
162. «Ес, елес, парасат»,-деп ақылдың үш түрін
белгілеген ағылшын философы
а) Спиноза
б) Бэкон
в)Беркли
г) Гоббс
д)Локк
163. Бэконның пікірінше поэзия ақылдың қай
түріне негізделеді
а) Ес
б) Парасат
в)Елес,
қиял
г) Сезім
д)Талғам
164. Гоббстің пікірінше - «әдемілік»
а) Заттардың
көрінісі
б) Заттардың орналасу
тәртібі
в) Заттардың
өзгермелілігі
г) Заттардың
орнығуы
д) Белгілі бір заттардың қасиетті
жиынтығы
165. Өзінің гносеологиялық принциптерін
эстетикалық категориялар негізінде танытқан
а) Жд. Локк
б) Т.Гоббс
в) Ф. Бэкон
г) Р.Декарт
д) Б. Спиноза
166. «Мейірімділіктен артық ақиқат эстетикалық ләззат жоқ,
кереметтіліксіз ақиқат моральдік қуаныш жоқ», пікірінің
авторы
а) Жд. Локк
б) Т.Гоббс
в) Ф. Бэкон
г) Р.Декарт
д) Шефтсберн
167. «Моралистер» диалогының
авторы
а) Жд. Локк
б) Т.Гоббс
в)
Шефстберн
г) Р.Декарт
д) Б. Спиноза
168. Ежелгі Шығыста эстетикалық ойдың ең көп
дамыған ортасы
а) Вавилон
мәдениеті
б) Египет мәдениеті
в) Қытай
мәдениеті
г) Үнді мәдениеті
д) Антикалық дәуір мәдениеті
169. Ежелгі Шығыс әлем әдебиетінің «Мәңгілік
әуені» алғаш рет қай жерде қалыптасты
а) Египет лирикасында
б) Вавилон
мәдениетінде
в) Қытай
мәдениетінде
г) Үнді
мәдениетінде
д) Антикалық
мәдениетінде
170. «Ақ храм» мен « Қызыл храм» қай елдің мәдениетіндегі ең мықты
храмдар
а)
Вавилондағы
б)
Египеттегі
в)
Қытайдағы
г)
Шумердегі
д)
Үндістандағы
171. «Әсемдік-құпиялылықты жасыратындығы» қай
елдің мәдениетінде айтылады
а) Шумердегі
б)
Вавилондағы
в)
Қытайдағы
г) Египеттегі
д)Үндістандағы
172. «Әсемдікті кез келген жерде айқайлап
емес, құдайдың атын атағандай өте жай атау керек»-деп
ойлаған
а) Вавилондықтар
б)
Шумерліктер
в)
Египеттіктер
г)
Үндістандықтар
д)
Қытайлықтар
173. Вавилондықтардың әйгілі
еңбегі
а) Әлемнің пайда болуы
б) Заттар
табиғаты
в) Мәңгілік
әуен
г) Гамбургская
драматургия
д) Табиғат
заттары
174. Вавилонның архитектурасындағы «Зиккурат»
дегеніміз
а) Адам
мүсіні
б) Сызу
өнері
в) Жануарлар
көрінісі
г) Бір тепшегінен екінші тепшегі
кішірейіп биіктеп кете беретін ғимарат
д) Заттар
бейнесі
175. Шумерліктердің түсінігіндегі
әсемдік
а) Заттардың үйлесімді
көрінісі
б) Бұл құдай, храмдар мен
музыка
в) Адам бейнесі
г) Сызу өнеріндегі түрлі түсті
бояу
д) Жануардың
көрінісі
176. Әлемнің гомометриялық модулін
жасаған
а) Қытайлықтар
б)
Шумерліктер
в)
Үндістандықтар
г) Гректер
д) Арабтар
177. Ежелгі Шығыстың қай елінде құнды
материалдарға жоғары эстетикалық баға берілген
а) Египетте
б)
Вавилонда
в) Шумерле
г) Қытайда
д) Грецияда
178. Ежелгі Египеттіктердің пікірінше ең әсем
заттар
а) Алтын, алмас, гауһартас
б) Электр,
изумруд
в) Інжу,агат,
алтын
г) Гранат, топаз,
күміс
д) Алтын, күміс, электр, лазурит
179.Египеттегі пирамида
тексттерінде
а) Табиғаттың әсемдігі айтылған
б) Заттар бейнесінің көркемдігі
бейнеленген
в) Құдайдың жарқыраған әсемдігі
айтылған
г) Өнер жайлы
айтылған
д) Әдемілік жайлы
айтылған
180. Ежелгі Египеттіктердің пікірінше ізгілік
пен сұлулықтың бастауы деп санады
а) Күнді
б) Айды
в) Жұлдызды
г) Жерді
д) Ауаны
181. «Ләззат-сезім арқылы туғызатын заттардың,
құбылыстардың эстетикалық қасиеттері» пікірінің авторы
а) Фараби
б)
Бақырғани
в)
Аристотель
г) Абай
д) Ибн-Сина
182. «Желсіз түнде жарық ай » өлеңінің
авторы
а)
Бақырғани
б)
Аристотель
в) Абай
г) Ибн-Сина
д) Яссауи
183. «Моно Лиза» картинасының
авторы
а) Мишель
Монтен
б) Леонардо да
Винче
в) Томас
Мор
г) Жоу Жак
д) Томаза
Компонелла
184. Леонардо да Винченің қай еңбегі бүкіл Европа өнерінің
дамуындағы жетістік болды
а) Құпия
атау
б) Қызыл
храм
в) Ақ храм
г) Галикарнос
мавзолейі
д) Родос
алыбы
185. Мысырдағы перғауындар орнатқан зәулім
қабір
а) Қызыл храм
б) Родос
алыбы
в) Галикарнос
мавзолейі
г) Ақ храм
д)
Пирамидалар
186. Мысыр мәдениетінің бастауы
а) Қызыл храм
б) Родос
алыбы
в) Галикарнос
мавзолейі
г) Ақ храм
д)
Пирамидалар
187. Геродоттың айтуынша Мысыр пирамидалары қанша жыл
салынған
а) 25 жыл
б) 30 жыл
в) 15 жыл
г) 20 жыл
д) 10 жыл
188. Вавилонның аспалы бағын салдырған
а) Имхотеп
б) Фидии
в)
Навуходоносор
г) Сострат
д) Полифкет
189. Родостағы Алып мүсін қашан
салынған
а) б.д.д.
300
б)
б.д.д.306
в)
б.д.д.200
г)
б.д.д.304
д)
б.д.д.250
190. « Балшық аяқты алып мүсін» қай керемет жайлы
айтылған
«»
а) Мысыр пирамидасы
б) Родос
алыбы
в) Вавилонның аспалы
бағы
г) Олимпиададағы Зевс
мүсіні
д) Галикарнос
мавзолейі
191. Архитектор Сострат Киндский қандай
құрылысты бастайды
а) Мысыр
пирамидасы
б) Олимпиададағы Зевс
мүсіні
в) Александр
маягы
г) Галикарнос
мавзолейі
д) Вавилонның аспалы
бағы
192. Александрияның бекінісі әрі қарауыл
мұнарасы
а) Маяк
б) Родос
алыбы
в) Зевс
мүсіні
г) Галикарнос мавзолейі
д) Вавилонның аспалы
бағы
193. Мүсінші Хареск қандай керемет өнер
туындысын жасайды
а) Галикарнос мавзолейі
б) Зевс
мүсіні
в) Родос
алыбы
г) Вавилонның аспалы
бағы
д) Мысыр
пирамидалары
194. Қай мүнараға Желбағар астрономиялық
жабдық, сағат сияқты толып жатқар техникалық тапқыр құралдар
орнатылған
а) Александрия маягі
б) Зевс
мүсіні
в) Мысыр
пирамидасы
г) Галикарнос
мавзолейі
д) Родос
алыбы
195. Олимпиададағы ең басты
ғибадатхана
а) Александрия маягі
б) Зевс
мүсіні
в) Мысыр
пирамидасы
г) Галикарнос
мавзолейі
д) Родос
алыбы
196. Олимпиададағы ең басты Зевс мүсінін
жасаған
а) Сострат
б)
Навуходонсор
в) Имхотеп
г) Полоркет
д) Фидий
197. Түркі халықтарының мәдени
ескерткіші
а) Мысыр
пирамидасы
б)
Орхон-Енисей
в) Родос
алыбы
г) Зевс
мүсіні
д) Галикарнос
мавзолейі
198. Қазақтың лирик, эстетик
ақыны
а) Шәкәрім
б) Мағжан
в) Сүйінбай
г) Абай
д) Жамбыл
199. Түркі қағанаты дәуірінен бізге жеткен
а) Орхон-Енисей
б) Мысыр
пирамидалары
в)Білге Қаған және Тоныкөк
ескерткіші
г) Родос алыбы
д)Зевс
мүсіні
200. Арабтар философияға емес
поэзия мен фантазияға бейім деген кім
а) Гегель
б) Кант
в) Толстой
г) Эрнест
Ренан
д)
Лессинг