dc.description.abstract |
Қазақстан Республикасының экономикасы тҥбегейлі жҥйелік ӛзгерістер кезеңін басынан ӛткеріп жатыр. Кәсіпорындар мен ҧйымдарда басқарудың жаңа жҥйесі қалыптасып келе жатқан кезінде негізгі қҧрамдарының бірі - маркетинг жҥйесі. Қазақстанда маркетинг жҥйесінің қалыптасуы бағыттары мен мҥмкіндіктерін, шарттарын анықтау мақсатында маркетингтің дамуының теориялық тҧжырымдамаларын қҧру және оның тәжірибесін талдау маңызды мәселелердің бірі. Нарықтық эканомиканың эвалюциялық жолына тҥскен Қазақстандағы маркетингтің дамуы нарық заңдары мен қағидаларынан туындайды.Маркетингті игеру және оның кәсіпорындағы басқару жҥйесімен бірігуі нарықтық эканомиканың даму деңгейін кӛрсетеді. Нарықтағы қатаң бәсеке, халықтың тӛлем қабілеттілігінің тӛменділігі, кәсіпорынның айналым қҧралдарының жеткіліксіздігі,ӛндірістік шығындардың ҥнемі ӛсуі отандық ӛнімнің бәсеке қабілеттілігін тӛмендетіп,ӛткізуді қиындатуда.Осы және басқа да проблемаларды шешу нарықты дамытатын қозғаушы кҥштер мен әдіс-тәсіл қҧралдарды тҥсінуге бағытталған ҧйымның қазіргі бизнес филасофиясы-маркетингті творчестволық тҧрғыда паидалануына байланысты. |
en_US |