Abstract:
Бұл мақалада мектепке дайындық кезеңіндегі сөйлеу бұзылыстары бар
балаларға психологиялық қолдау көрсету әдістері қарастырылады. Сөйлеу
бұзылыстары бар балалардың мектепке бейімделуі күрделі процесс болып
табылады, өйткені олар оқу материалын қабылдау мен құрдастарымен қарымқатынас жасауда қиындықтарға тап болады. Мақалада классикалық теориялар мен
қазіргі заманғы әдістер, оның ішінде ойын терапиясы, логопедиялық түзету және
әлеуметтік бейімделу сияқты тәсілдер талданады. Халықаралық тәжірибе ретінде
Финляндия, Германия және Канададағы сөйлеу бұзылыстарын түзету
бағдарламалары қарастырылады. Сонымен қатар, Қазақстандағы логопедиялық
қызметтер мен инклюзивті білім беру орталықтарының рөлі сипатталады. Зерттеу
нәтижелері көрсеткендей, психологиялық қолдау әдістері сөйлеу бұзылыстары бар
балалардың мектепке дайындығын едәуір жақсартады.