Репозиторий Dspace

МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІНДЕГІ СӨЙЛЕУ БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ ӘДІСТЕРІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author САРМАНОВА, АЙДАНА ТАЛГАТОВНА
dc.date.accessioned 2025-11-19T04:52:33Z
dc.date.available 2025-11-19T04:52:33Z
dc.date.issued 2025-05-28
dc.identifier.isbn 978-601-08-5194-8
dc.identifier.uri http://repository.enu.kz/handle/enu/27179
dc.description.abstract Бұл мақалада мектепке дайындық кезеңіндегі сөйлеу бұзылыстары бар балаларға психологиялық қолдау көрсету әдістері қарастырылады. Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың мектепке бейімделуі күрделі процесс болып табылады, өйткені олар оқу материалын қабылдау мен құрдастарымен қарымқатынас жасауда қиындықтарға тап болады. Мақалада классикалық теориялар мен қазіргі заманғы әдістер, оның ішінде ойын терапиясы, логопедиялық түзету және әлеуметтік бейімделу сияқты тәсілдер талданады. Халықаралық тәжірибе ретінде Финляндия, Германия және Канададағы сөйлеу бұзылыстарын түзету бағдарламалары қарастырылады. Сонымен қатар, Қазақстандағы логопедиялық қызметтер мен инклюзивті білім беру орталықтарының рөлі сипатталады. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, психологиялық қолдау әдістері сөйлеу бұзылыстары бар балалардың мектепке дайындығын едәуір жақсартады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті ru
dc.subject сөйлеу бұзылыстары ru
dc.subject мектепке дайындық ru
dc.subject психологиялық қолдау ru
dc.subject инклюзивті білім беру ru
dc.subject ойын терапиясы ru
dc.title МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІНДЕГІ СӨЙЛЕУ БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ ӘДІСТЕРІ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись