Аннотации:
Мақалада инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру
қажеттіліктері (ЕББҚ) бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың тиімді құралы ретінде сенсорлық интеграция әдісі қарастырылады. Оның адаптивті
мінез-құлықты, эмоционалды әл-ауқатты және когнитивті дамуды
қалыптастырудағы маңызы ерекше атап өтіледі. Инклюзивті тәсілді жүзеге
асыратын білім беру мекемелерінің тәжірибесіне сенсорлық интеграцияны енгізудің
өзектілігі мен сенсорлық интеграция әдістемесін қолданудағы психолог маманының
құзыреті негізделген. Психологтың сенсорлық интеграция әдістемесін қолданудағы
құзыреті түзету шараларын тиімді диагностикалау, жоспарлау және жүзеге асыру
үшін қажетті теориялық білімді де, практикалық дағдыларды да қамтиды. Осы
құзыреттің негізгі компоненттері ұсынылады.