DSpace Repository

Сенсорлық интеграция әдісі инклюзивті білім берудегі психологиялық сүйемелдеудің құрамдас бөлігі ретінде

Show simple item record

dc.contributor.author ТУРМАНОВА, Ж.Е.
dc.date.accessioned 2025-11-19T04:54:00Z
dc.date.available 2025-11-19T04:54:00Z
dc.date.issued 2025-05-28
dc.identifier.isbn 978-601-08-5194-8
dc.identifier.uri http://repository.enu.kz/handle/enu/27180
dc.description.abstract Мақалада инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері (ЕББҚ) бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың тиімді құралы ретінде сенсорлық интеграция әдісі қарастырылады. Оның адаптивті мінез-құлықты, эмоционалды әл-ауқатты және когнитивті дамуды қалыптастырудағы маңызы ерекше атап өтіледі. Инклюзивті тәсілді жүзеге асыратын білім беру мекемелерінің тәжірибесіне сенсорлық интеграцияны енгізудің өзектілігі мен сенсорлық интеграция әдістемесін қолданудағы психолог маманының құзыреті негізделген. Психологтың сенсорлық интеграция әдістемесін қолданудағы құзыреті түзету шараларын тиімді диагностикалау, жоспарлау және жүзеге асыру үшін қажетті теориялық білімді де, практикалық дағдыларды да қамтиды. Осы құзыреттің негізгі компоненттері ұсынылады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті ru
dc.subject инклюзивті білім беру ru
dc.subject сенсорлық интеграция ru
dc.subject психологиялық сүйемелдеу ru
dc.subject психологиялық құзыреттілік ru
dc.subject сенсорлық жүйелер ru
dc.title Сенсорлық интеграция әдісі инклюзивті білім берудегі психологиялық сүйемелдеудің құрамдас бөлігі ретінде ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account