Показать сокращенную информацию
| dc.contributor.author | ДАРБАЕВА, ГҮЛНҰР ҚОЙШАНҚЫЗЫ | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-19T06:12:34Z | |
| dc.date.available | 2025-11-19T06:12:34Z | |
| dc.date.issued | 2025-05-28 | |
| dc.identifier.isbn | 978-601-08-5194-8 | |
| dc.identifier.uri | http://repository.enu.kz/handle/enu/27194 | |
| dc.description.abstract | Бұл мақалада болашақ педагог–психолог мамандарды кәсіби стреске қарсы тұруға психологиялық тұрғыда даярлау мәселесі қарастырылады. Кәсіби стресс ұғымының мәні ашылып, оның студенттердің кәсіби бейімделуіне әсері, алдын алу жолдары мен тиімді психологиялық тетіктері баяндалады. Эмоциялық тұрақтылық, рефлексия, өзін-өзі тану сынды құзыреттердің маңыздылығы негізделеді. Жоғары оқу орындарындағы даярлық үдерісінде студенттердің психологиялық тұрақтылығын арттырудың жолдары көрсетіледі. | ru |
| dc.language.iso | other | ru |
| dc.publisher | Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті | ru |
| dc.subject | кәсіби стресс | ru |
| dc.subject | болашақ маман | ru |
| dc.subject | педагог–психолог | ru |
| dc.subject | эмоциялық тұрақтылық | ru |
| dc.subject | психологиялық дайындық | ru |
| dc.subject | бейімделу | ru |
| dc.subject | рефлексия | ru |
| dc.title | КӘСІБИ СТРЕСКЕ ҚАРСЫ ТҰРУ: БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ–ПСИХОЛОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ | ru |
| dc.type | Article | ru |