Репозиторий Dspace

АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ЖАРНАМАЛЫҚ МӘТІНДЕРДЕГІ ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАРДЫҢ СӨЗЖАСАМДЫҚ АСПЕКТІСІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Тұрсынбай, А.Д.
dc.date.accessioned 2025-11-20T07:02:42Z
dc.date.available 2025-11-20T07:02:42Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.isbn 978-601-385-041-2
dc.identifier.uri http://repository.enu.kz/handle/enu/27278
dc.description.abstract Мақалада ағылшын тіліндегі жарнамалық мәтіндердегі лексикалық жаңалықтардың сөзжасамдық аспектілері қарастырылады. Жаңа сөздер, қосымшалар, қос сөздер және қысқартулар секілді сөзжасамдық модельдердің жарнама мәтіндерінің құрылымына және олардың тұтынушыларға әсеріне ықпалы талданады. Зерттеу нәтижелері жарнама тілі мен күнделікті қолданыстың арасындағы байланысты көрсетіп, болашақ зерттеулерге бағыт-бағдар береді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті ru
dc.subject жарнамалық мәтіндер ru
dc.subject ағылшын тілі ru
dc.subject лексикалық жаңалықтар ru
dc.subject сөзжасамдық модельдер ru
dc.subject шығармашылық ru
dc.title АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ЖАРНАМАЛЫҚ МӘТІНДЕРДЕГІ ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАРДЫҢ СӨЗЖАСАМДЫҚ АСПЕКТІСІ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись