Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | КУРМАНОВА, А. К. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-04T05:03:48Z | |
dc.date.available | 2023-12-04T05:03:48Z | |
dc.date.issued | 2023-03-17 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-841-1 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/10547 | |
dc.description.abstract | Мақалада қатысымдық бағдарлы оқытуда қолданылатын жаттығулар жүйесі қарастырылды. Қатысымдық бағдарлы оқыту туралы түсінік берілді. Бұл жүйенің негізгі ұғымдар анықталды: шынайылық, интерактивтілік, икемділік жəне тапсырмаға бағытталған тəсіл. Осы бағытта ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысқан отандық ғалымдардың еңбектері сараланып, олардың зерттеулерінің нəтижелері көрсетілді. Сонымен қатар, қатысымдық жаттығудың басты ерекшелігі мен артықшылықтарына жан-жақты тоқталып, мысалдар келтірілді. Нəтижесінде қатысымдық бағдарлы оқытуда қолданылатын жаттығулар жүйесі тілді үйренудің маңызды əдісінің бірі деген тұжырым жасалды. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | қатысымдық құзыреттілік | ru |
dc.subject | қатысымдық бағдарлы оқыту | ru |
dc.subject | жаттығулар жүйесі | ru |
dc.subject | қатысымдық жаттығу | ru |
dc.subject | қарым-қатынас | ru |
dc.subject | дағдылар | ru |
dc.title | ҚАТЫСЫМДЫҚ БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЖАТТЫҒУЛАР ЖҮЙЕСІ | ru |
dc.type | Article | ru |