Репозиторий Dspace

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ ИНОЯЗЫЧНОЙ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВОГО ВУЗА

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мусина, С.К.
dc.date.accessioned 2023-12-07T10:20:52Z
dc.date.available 2023-12-07T10:20:52Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 2220-685X
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/10954
dc.description.abstract Бұл мақалада қазіргі тенденциядағы «құзырет» және «құзыреттілік» ұғымы зерттелген. Білім тұжырымдамасын қалыптастыруға көптеген жылдар бойы жұмыс істеп тұрған дағдылар мен теориялық негіздер, номенклатура анықтамасы мен оларды қалыптастыру, мониторинг және бағалау білім, біліктілік, әдістер иерархиясы кіргізілді. Бұл тұжырымдама әлі күнге дейін көптеген мұғалімдер мен орта және жоғары оқу орындарының оқытушылары негізі болып табылады. ru
dc.language.iso other ru
dc.subject құзырет ru
dc.subject құзыреттілік ru
dc.subject шет тілі коммуникативтік құзыреттілік ru
dc.subject оқытудың инновациялық әдістері ru
dc.title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ ИНОЯЗЫЧНОЙ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВОГО ВУЗА ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись