Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Төленді, Жайнагүл Берікболқызы | |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T04:22:31Z | |
dc.date.available | 2023-12-08T04:22:31Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-871-8 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/11075 | |
dc.description.abstract | Мақалада ҚР Білім беру жүйесінің деңгейлік оқыту жүйесі шеңберінде жүргізілген зерттеулердің нәтижелері көрсетілген. Оқулықтағы тапсырмалардың мазмұны мен құрылысы білім беру жүйесін дамытудың маңызды факторларының бірі болып табылады. Оқушылардың жоғары, сапалы білім алуы және бәсекеге қабілетті болуы үшін осы тақырып бойынша өзекті мәселелер қарастырылып, оқулықтардағы деңгейлік тапсырмалардың өлшемдері қайта қаралды. Осы мәселелерді шешу жолдары зерттеліп, мақсат қойылды. Зерттеудің мақсаты-математика, алгебра және геометрия бойынша қолданыстағы оқулықтардың тапсырмаларын жаңарту арқылы оқушылардың білім сапасын және оқулықтардың сапасын арттыру. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | білім беру жүйесі | ru |
dc.subject | мектептегі деңгейлеп оқыту жүйесі | ru |
dc.subject | математиканы деңгейлеп оқыту | ru |
dc.title | МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ҮШ ДЕҢГЕЙЛІ САРАЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫМЕН ОҚЫТУ ТУРАЛЫ | ru |
dc.type | Article | ru |