Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сартбай, Н.Б. | |
dc.contributor.author | Тажикенова, С.Қ. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-10T10:55:55Z | |
dc.date.available | 2024-01-10T10:55:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 578-601-337-111-5 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/12674 | |
dc.description.abstract | Қазақстанның экономикалық дамуы маңызды мемлекеттік қызметтер мен бағдарламаларды жүзеге асыру барысында мемлекеттік қаржылық шығындардың мақсаттылығын бағалауды талап етеді. Республикалық бюджет қорларын жұмсаудың жоғары деңгейдегі тиімділігіне қол жеткізу мемлекеттік аудит объектісін алдын ала зерттеу жүргізу, сондай-ақ, ҚР Президентімен анықталған тәртіпте шығыстардың негізгі бағыттарының қалыптасу сатысында републикалық бюджетке алдын ала бағалау жүргізу арықлы мүмкін болады. Бюджет ресурстарының тиімді жұмсалуы бюджеттік шығындардың экономикалық нәтижелеріне, бюджетті жоспарлау мен қолдану тиімділігін анықтауға көмектеседі. Бұл әрбір бюджеттік бағдарлама үшін бағалау критерилерін жасауды талап етеді. Мемлекеттік аудитті жүзеге асырумен байланысты құқықтық және этикалық нормалардың өзара қарым-қатынасын мемлекеттік және кәсіби тәуелсіз қаржылық бақылау органдары әзірлейді. Біздің елімізде мемлекеттік аудитті нормативті-құқықтық реттеудің мемлекеттік жүйесі құрылған. Мемлекеттік аудит нәтижелерін өзара тану – мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарын сақтаған жағдайда осы органдардың мемлекеттік аудит нәтижелерін тануы. Осы мақалада Қазақстан Республикасының мемлекеттік аудит және бақылау саласындағы заңнамасына сәйкес мемлекеттік аудиттің нәтижелерін тану ерекшеліктері қарастырылды. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ЕНУ им. Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | мемлекеттік аудит | ru |
dc.subject | қаржылық бақылау | ru |
dc.subject | тексеру комиссиялары | ru |
dc.title | МЕМЛЕКЕТТІК АУДИТТІҢ НӘТИЖЕЛЕРІН ТАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ | ru |
dc.type | Article | ru |