Репозиторий Dspace

НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАЗАҚСТАНДА ДАМУЫ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author АҚЫНОВА, Аружан Алибиқызы
dc.date.accessioned 2024-05-15T09:31:36Z
dc.date.available 2024-05-15T09:31:36Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier.isbn 978-601-337-114-6
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/14037
dc.description.abstract Мақалада нейромаркетинг тұжырымдамасы таныстырылды. ZMET ZaltmanMetaphorElicitationMethod әдістемесі қаралған, Қазахстанда нейромаркетингтің даму SWOT талдамасы жҥргізілді. Кәзіргі әлемде нейромаркетингтің мақсаттары мен міндеттеріне анықтама берілген. Нейромаркетингтің артықшылықтары мен мҥмкіндіктері зерттеліп және нейромаркетингті тиімді пайдаланатын компаниялар мен қызмет салалры қаралды. Қазахстанда нейромаркетинг тұжырымдамасын іске асыру проблемалары талданды. Нейромаркетинг саласын зерттеу негізінде, тҧтынушылық барысында әсер ететін тӛрт негізгі жолдары аталып келтірілген. Нейромаркетингтің негізгі құралдарына қысқаша шолу жасалды. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject нейромаркетинг ru
dc.subject аудиобрендинг ru
dc.title НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАЗАҚСТАНДА ДАМУЫ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись