Репозиторий Dspace

ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ҚОЛӨНЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІНІҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ: БОЛАШАҒЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ерболқызы, Г.
dc.date.accessioned 2024-05-23T06:46:26Z
dc.date.available 2024-05-23T06:46:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-337-978-4
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/14438
dc.description.abstract Мақалада оқытудың заманауи әдістерін қазақ халқының қолөнер саласына біріктірудің маңыздылығы талқыланады. Қазақ қолөнерін дамытудың тарихи жолы, олардың еліміздің мәдени мұрасы мен экономикасындағы рөлі қарастырылуда. Авторлар заманауи білім беру әдістерінің интеграциясы аясында қолөнер саласының болашағы мен міндеттерін анықтайды. Мақалада дәстүрлі оқыту әдістерін білім алушылардың заманауи сын-қатерлері мен қажеттіліктеріне бейімдеу қажеттілігі атап көрсетілген, бұл өз кезегінде қолөнер ісінің сақталуы мен дамуына ықпал етеді. Авторлар мамандандырылған Білім беру бағдарламаларын құруды, шеберлік сыныптары мен семинарлар өткізуді, сондай-ақ жас шеберлерді қолдауды қамтитын стратегияны ұсынады. Қашықтықтан оқытуды қоса алғанда, заманауи оқыту технологияларын пайдалану мүмкіндіктері де талқылануда. Жалпы, мақала қазіргі қоғамдағы қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау мен дамытудың негізгі факторы ретінде заманауи білім беру әдістерін қолөнер саласына біріктірудің маңыздылығын көрсетеді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject Қазақ қолөнері ru
dc.subject білім беру ru
dc.subject интеграция ru
dc.subject заманауи әдістер ru
dc.subject перспективалар ru
dc.subject міндеттер ru
dc.subject мәдени мұра ru
dc.subject экономикалық даму ru
dc.subject дәстүрлер ru
dc.subject шеберлік ru
dc.subject оқыту ru
dc.subject шеберлік сыныптары ru
dc.subject семинарлар ru
dc.subject жас шеберлер ru
dc.subject оқыту технологиялары ru
dc.subject қашықтықтан оқыту ru
dc.title ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ҚОЛӨНЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІНІҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ: БОЛАШАҒЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись