dc.contributor.author |
Женис, Гулим Мадикызы |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-05T09:41:23Z |
|
dc.date.available |
2024-06-05T09:41:23Z |
|
dc.date.issued |
2020-05-15 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-337-343-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/14847 |
|
dc.description.abstract |
Бүгінгі күні білім беру үдерісінде бірінші кезекке бірегей
тұтас тұлға шығады, ол өз мүмкіндіктерін барынша іске асыруға ұмтылады,
сондықтан оның оқу қызметінің табыстылық проблемасы ерекше маңызға ие
болады. Ол үшін әр студенттің жеке ерекшеліктерін және олардың үлгеріміне
қалай әсер етуі мүмкін екендігін қарастыру қажет. Әр түрлі академиялық
үлгерімі бар студенттердің жеке ерекшеліктері мәселесін көптеген
зерттеушілер, яғни Т. О. Гордеева және Е. Н. Осин Д. А. бірге зерттеді.
Леонтьев студенттердің академиялық табыстылығы мен психологиялық әлауқатына әсер ететін факторларды талдады. Академиялық үлгерім ұғымын Н.
В. Бордовская, А. А. Реан, М. В. Вовчик-Блакитина зерттеді және т. б..
Студенттердің жеке ерекшеліктерін зерттеген авторлар: Зеер Е. Ф., Н. А.
Менчинская, М. Р. Шабалина және т. б. В. И. Самохвалова, А. А. Бударного
және т. б. зерттеулерінде өз үлгерімімен жеке қасиеттерінің өзара байланысы
туралы айтады. Әр түрлі академиялық үлгерімі бар студенттердің жеке
ерекшеліктерін зерттеуге қатысты көптеген жұмыстар бар екеніне
қарамастан, мәселе әлі де өзекті болып қала береді. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева |
ru |
dc.subject |
академиялық үлгерім |
ru |
dc.subject |
студент |
ru |
dc.subject |
топ |
ru |
dc.subject |
студенттердің жеке ерекшелігі |
ru |
dc.subject |
жоғары деңгей |
ru |
dc.subject |
жоғары академиялық үлгерім |
ru |
dc.subject |
көрсеткіш |
ru |
dc.subject |
жоғары үлгерім деңгейі |
ru |
dc.subject |
тұлғаның коммуникативтік ерекшелігі |
ru |
dc.title |
АКАДЕМИЯЛЫҚ ҮЛГЕРІМІ ӘР ТҮРЛІ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |