dc.contributor.author |
Мырзақұл, Әсел Нұрматілләқызы |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-12T10:36:01Z |
|
dc.date.available |
2024-11-12T10:36:01Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-7697-07-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/18702 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада физика саласындағы оқушылардың білімін бағалаудың өзгеретін
ландшафты зерттеледі, заманауи тенденциялар қамтылады, мәселелер шешіледі және болашақ перспективалар қарастырылады. Физика бойынша білім берудегі бағалау әдістемелері технологиялық жетістіктердің, педагогикалық өзгерістердің және дағдылардың тұтас дамуына өсіп келе жатқан екпіннің әсерінен айтарлықтай өзгерістерге ұшырады. Құжат бағалаудың жаңа тәсілдерін енгізу кезінде мұғалімдердің алдында тұрған қиындықтарды қарастырады, сонымен қатар физиканы оқытудың тиімділігін арттырудың әлеуетті артықшылықтары мен
ұзақ мерзімді перспективаларын сипаттайды. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ |
ru |
dc.subject |
физика |
ru |
dc.subject |
бағалау |
ru |
dc.subject |
қиындықтар |
ru |
dc.subject |
перспективалар |
ru |
dc.title |
ФИЗИКА БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУДАҒЫ ӨЗЕКТІ ТЕНДЕНЦИЯЛАР: СЫН-ҚАТЕРЛЕР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР |
ru |
dc.type |
Article |
ru |