Репозиторий Dspace

ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫНЫҢ МАҢЫЗЫ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сарсенова, Индира Каирлиевна
dc.date.accessioned 2024-11-12T10:42:25Z
dc.date.available 2024-11-12T10:42:25Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-07-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/18705
dc.description.abstract Бұл мақала физика пәнін оқытуда функционалдық сауаттылық ұғымын ұштастыру арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптасырудың жолдары көрсетіледі.Қазіргі білім беру жүйесінің алға қойған мақсаты-әрбір оқушыны өзінің оқу іс-әрекетін саналы және шығармашылықпен басқаруға,оқу ақпаратының қарқынды ағынын бағдарлауға және оның қызметінің таптырмас алғышарты,құралы және нәтижесі болып табылатын білімді өз бетінше алуға үйрету болып табылады.Яғни,үздіксіз білім беру жүйесінде қалыптасқан білім-оқу процесінде оқушылардың зияткерлік қабілеттерін дамыту мәселесін шешу,әрбір мұғалімнің,соның ішінде жаратылыстану пәні мұғалімінің басты міндеттерінің бірі.Бұл жұмыстар болашақта оқушылардың физика пәнінен алған білімдері өмірде қолдануға мүмкіндік бере алатындығы туралы жазылған. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject физика ru
dc.subject функционалдық сауаттылық ru
dc.subject танымдық белсенділік ru
dc.subject интелектуалды ойын ru
dc.title ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫНЫҢ МАҢЫЗЫ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись