Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Жалал, Маржан Нұржанқызы | |
dc.date.accessioned | 2024-11-20T11:15:42Z | |
dc.date.available | 2024-11-20T11:15:42Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-7697-07-5 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/19097 | |
dc.description.abstract | Бұл мақалада органикалық химияны оқытуда есептер шығарудың маңыздылығына назар аударылады. Бұл оқу процесінде қолданылатын химия есептерінің түрі болып саналады. Оқыту дағдылары мен есептеу және эксперименттік есептерді шешу білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыруға ықпал ететіні көрсетілген. Мектептегі химия сабақтарында танымдық тапсырмаларды қолдануға қажетті дидактикалық мазмұн талаптары берілген. Органикалық химияны оқытудың мектеп процесінде танымдық тапсырмалар шығармашылық сипатта болуы керек. Мектепте органикалық химияны оқытуда танымдық тапсырмаларды қолданудың табыстылығы олардың бірқатар дидактикалық талаптарға толық сәйкестігі мен жүйелі түрде қолданылуына байланысты. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ | ru |
dc.subject | танымдық тапсырма | ru |
dc.subject | дидактикалық талаптар | ru |
dc.subject | әдістеме | ru |
dc.subject | есептер шығару | ru |
dc.subject | шығармашылық есептер | ru |
dc.subject | танымдық іс-әрекет | ru |
dc.title | ОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯ ПӘНІНЕН ЕСЕПТЕР ШЫҒАРТУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ | ru |
dc.type | Article | ru |