Репозиторий Dspace

ХИМИЯЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТТЕРДІ ОРЫНДАУДА АКТ МҮМКІНДІКТЕРІН ПАЙДАЛАНУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Төлеуханова, Әсел Ерназарқызы
dc.date.accessioned 2024-11-20T12:03:22Z
dc.date.available 2024-11-20T12:03:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-07-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/19108
dc.description.abstract Қазіргі қазақстандық білім берудің негізгі мақсаты білім, білік және дағдыларды оқытушыдан білім алушыға репродуктивті түрде беру ғана емес, сондай-ақ білім алушының оқу мәселесін өз бетінше анықтау, оны шешу алгоритмін құрастыру, процесті басқару қабілетін толық қалыптастыру және дамыту, нәтижесін бағалау болып табылады. Оқу-тәрбие процесінің тиімділігі білім беру технологияларының қолдану деңгейімен анықталады. Қазіргі оқу үрдісін білім алушылардың шығармашылығын дамытуға ықпал ететін жаңа, тиімді педагогикалық технологияларды іздемей елестету мүмкін емес. Химия ғылым ретінде үнемі дамып келеді және қазіргі әлемде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) оны зерттеу және эксперимент жүргізу әдістерін жетілдіруде маңызды рөл атқарады. Осы мақалада АКТ-ның химиялық эксперименттерді жүргізуді жақсарту және олардың тиімділігін арттыру үшін қандай мүмкіндіктер беретінін қарастырамыз. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject виртуалды зертхана ru
dc.subject электронды оқыту ru
dc.subject жасанды интеллект ru
dc.subject танымдық сайт ru
dc.title ХИМИЯЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТТЕРДІ ОРЫНДАУДА АКТ МҮМКІНДІКТЕРІН ПАЙДАЛАНУ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись