Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Алпамыс, Аружан | |
dc.date.accessioned | 2024-11-26T13:46:08Z | |
dc.date.available | 2024-11-26T13:46:08Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-7697-07-5 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/19360 | |
dc.description.abstract | Мақалада модуль таңбасы бар функцияның графигі туралы айтылады. Математикалық есептерді шешу , теоремаларды дәлелдеу оқушылардың ойын оятып , ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамытуда , батыл қимылдар жасауға , шығармашылық ізденіске тәрбиелейді. Ендеше оқушылардың математикаға дайындығын жан-жақты жетілдіру қазіргі аса маңызды міндеттердің бірі. Модуль ұғымы нақты сандар саласындағы санның маңызды сипаттамаларының бірі болып табылады, ол мектеп математика, физика курстарының әртүрлі бөлімдерінде кеңінен қолданылады. Өкінішке орай, модуль ұғымымен байланысты міндеттерді қарастыру (және одан да көп модуль белгісі бар функцияларды зерттеу және графикке салу) белгілі бір тақырыпты зерттеу аясында ғана пайда болады. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ | ru |
dc.subject | математика | ru |
dc.subject | ғылым | ru |
dc.subject | мектеп | ru |
dc.subject | дағды | ru |
dc.subject | график | ru |
dc.subject | функция | ru |
dc.title | ҚҰРАМЫНДА МОДУЛЬ ТАҢБАСЫ БАР ФУНКЦИЯЛАР | ru |
dc.type | Article | ru |