Аннотации:
Иммерсивті журналистика – заманауи технологиялардын арқасында
3D форматының көмегімен пайдаланушыны окиғаның тікелей катысушысына айналдыра
отырып, ақпараттық материалды ұсынудың жаңа түрі. Мақалада AR жəне VR
технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану, технологиялық компаниялардың оларды
игерудегі жетістіктері салыстырмалы түрде көрсетілген. Иммерсивті журналистиканың
өзіндік ерекшеліктері мен осы салада пайда болып жатқан контенттің əралуандығы,
оларды ұсынудың жаңа тəсілдері мен ақпаратты таратудағы тиімділігіне баға берілген,
əлемдік ақпараттық кеңістіктегі иммерсивті формалар қарастырылған. Қазақстанда
журналистиканың иммерсивті бағытын зерттеуге, теориялық негізін қалыптастыруға көңіл
бөлудің маңызы тұжырымдалған. Болашақта кеңейтілген жəне виртуалды шынайылық
дəуірінде мемлекеттік идеологияны іске асыруда қазақ тілді медиаконтентті жаңа
коммуникациялық формаларды қолдану тимді болатыны көрсетілген.