Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кунанбаева, Айзат Жайдархановна | |
dc.date.accessioned | 2025-04-01T07:17:22Z | |
dc.date.available | 2025-04-01T07:17:22Z | |
dc.date.issued | 2024-05-22 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-326-780-7 | |
dc.identifier.uri | http://repository.enu.kz/handle/enu/23009 | |
dc.description.abstract | Қазіргі кезде жеткіншектер ортасында буллингтік көріністер жиі орын алуда. Мұндай жағдайлар ожеткіншектердің эмоционалды жағдайына, тұлғасының дамуына теріс әсер етеді, қайғылы жағдайларға әкелуі мүмкін. Білім беру мекемелерінің педагогикалық ұжымдарының міндеттерінің бірі - жеткіншектер арасындағы қатыгездік пен буллингтің, қорқытудың алдын алу. Мектептегі буллингтің алдын алудың тиімді әдістеріне оның қатысушыларына қатысты көптеген функцияларды орындайтын әлеуметтік тренингтер кіреді: ақпараттық - білім беру, танымдық, дамытушылық, әлеуметтік-коммуникативті. Әлеуметтік тренингтер арқылы буллингтің алдын алу буллинг тақырыбын түсінуге, оған теріс көзқарас қалыптастыруға, мәселенің дәрежесі мен оны шешу жолдарын түсінуге бағытталған. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ | ru |
dc.subject | Жеткіншек | ru |
dc.subject | буллинг | ru |
dc.subject | зорлық-зомбылық | ru |
dc.subject | тренинг | ru |
dc.subject | алдын алу | ru |
dc.title | ЖЕТКІНШЕКТІК ОРТАДАҒЫ БУЛЛИНГТІК КӨРІНІСТЕР | ru |
dc.type | Article | ru |