Аннотации:
Мақала мазмұны буллингтің алдын алу бойынша сынып
жетекшісінің жұмыстары жөніндегі сұрақтарды қамтиды. Осы мақсатта
мақалада зерттелініп отырылған мәселенің теориялық және практикалық
бағыты, базалық ұғым ретінде «буллинг» түсінігінің анықтамасы, буллингтің
алдын алу стратегияларының сипаттамасы, оны болдырмау бойынша
ұсыныстар беріледі. Буллинг мәселесінің психологиялық-педагогикалық
аспектілері жаңартылып, оның пайда болуы мен таралуының сыртқы және
ішкі факторлары анықталады. Жүйелі тәсілді жүзеге асыру тұрғысынан
мектептің қазіргі білім беру жағдайында буллингтің алдын алудағы сынып
жетекшісінің кәсіби-педагогикалық қызметінің негізгі бағыттары сипатталады.