dc.contributor.author |
Ульярова, Самал Орынгалиевна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-12T12:44:33Z |
|
dc.date.available |
2025-05-12T12:44:33Z |
|
dc.date.issued |
2024-04-17 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-337-983-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.enu.kz/handle/enu/23485 |
|
dc.description.abstract |
Мақала әлеуметтік-педагогикалық қолдауда аутизмі бар балалардың атааналарында трансверсалды дағдыларды дамытудың рөлі мен маңыздылығын зерттеуге
арналған. Аутизм – бұл балалардың оқу, әлеуметтену және қоршаған ортаға бейімделу
қабілеттеріне әсер ететін неврологиялық бұзылыс. Мұндай балалардың ата-аналары көбінесе
балаларына тиімді қолдау көрсету және өздерінің эмоционалдық және психологиялық
қиындықтарымен күресу үшін арнайы құзыреттерді қажет ететін ерекше қиындықтарға тап
болады. Мақалада эмпатия, өзін-өзі ынталандыру, топтық жұмыс, стрессті басқару,
шығармашылық ойлау және т.б. сияқты трансверсалды дағдыларды дамытудың негізгі
аспектілері және олардың аутизмі бар балалардың ата-аналарына тиімді әлеуметтікпедагогикалық қолдау көрсетудегі рөлі қарастырылады. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ |
ru |
dc.subject |
аутизм |
ru |
dc.subject |
аутист балалардың ата-аналарын әлеуметтік-педагогикалық қолдау |
ru |
dc.subject |
трансверсалды дағдылар |
ru |
dc.title |
АУТИСТ БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУДА ТРАНСВЕРСАЛДЫ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |