Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ульярова, Самал Орынгалиевна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-12T12:44:33Z | |
dc.date.available | 2025-05-12T12:44:33Z | |
dc.date.issued | 2024-04-17 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-983-8 | |
dc.identifier.uri | http://repository.enu.kz/handle/enu/23485 | |
dc.description.abstract | Мақала әлеуметтік-педагогикалық қолдауда аутизмі бар балалардың атааналарында трансверсалды дағдыларды дамытудың рөлі мен маңыздылығын зерттеуге арналған. Аутизм – бұл балалардың оқу, әлеуметтену және қоршаған ортаға бейімделу қабілеттеріне әсер ететін неврологиялық бұзылыс. Мұндай балалардың ата-аналары көбінесе балаларына тиімді қолдау көрсету және өздерінің эмоционалдық және психологиялық қиындықтарымен күресу үшін арнайы құзыреттерді қажет ететін ерекше қиындықтарға тап болады. Мақалада эмпатия, өзін-өзі ынталандыру, топтық жұмыс, стрессті басқару, шығармашылық ойлау және т.б. сияқты трансверсалды дағдыларды дамытудың негізгі аспектілері және олардың аутизмі бар балалардың ата-аналарына тиімді әлеуметтікпедагогикалық қолдау көрсетудегі рөлі қарастырылады. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ | ru |
dc.subject | аутизм | ru |
dc.subject | аутист балалардың ата-аналарын әлеуметтік-педагогикалық қолдау | ru |
dc.subject | трансверсалды дағдылар | ru |
dc.title | АУТИСТ БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУДА ТРАНСВЕРСАЛДЫ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ | ru |
dc.type | Article | ru |