Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Жусупова, Дарина | |
dc.date.accessioned | 2025-05-14T10:48:17Z | |
dc.date.available | 2025-05-14T10:48:17Z | |
dc.date.issued | 2023-11-24 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-930-2 | |
dc.identifier.uri | http://repository.enu.kz/handle/enu/23524 | |
dc.description.abstract | Мақалада инклюзивті білім беру саласында ақпараттықкоммуникациялық технологияларды (бұдан әрі – АКТ) пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктері сипатталған. Білім беруде АКТ қолданудың негізгі бағыттары, сонымен қатар оларды пайдаланудың педагогикалық мақсаттары қарастырылған. Инклюзивті білім беруде АКТ-ны қолданудың мақсаттары мен дәлелдері анықталды. Оқу процесінде АКТ қолданудың мүмкін болатын жағымсыз салдары сипатталған. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ | ru |
dc.subject | инклюзивті білім беру | ru |
dc.subject | ақпараттық-коммуникациялық технологиялар | ru |
dc.subject | психофизикалық даму ерекшеліктері | ru |
dc.title | ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ | ru |
dc.type | Article | ru |