DSpace Repository

Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық дамуы

Show simple item record

dc.contributor.author Ерментаева, А.Р.
dc.contributor.author Аубакирова, Ж.Қ.
dc.contributor.author Исмагамбетова, А.К.
dc.date.accessioned 2023-06-13T11:05:10Z
dc.date.available 2023-06-13T11:05:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2576
dc.description.abstract Мақалада тұлғаның ерекшеліктері және психологиялық бағыттары қарастырылады. Оқушылардың тұлғалық дамудың жолдары талданады. Мақалада дамудың теориялық негізі, мәні, сонымен қатар тұлғалық дамуға әсерін қарайды. Психолог-педагогтардың әдебиеттеріне талдау жасалды. А.А. Бодалевтың, Б.Г. Ананьевтың, А.Р. Ерментаеваның және т.б. тұлға теориясы талданды. Оқушылардың тұлғалық дамуын зерттеудің теориялық мәнділігі, психологиялық әдістердің қажеттілігінен туындайды. Тұлғаның әлеуметтенуі адамның әлеуметтік және әлеуметтік-психологиялық нормаларды, ережелерді, функцияларды, құндылықтарды, жалпы қоғамдық тәжірибені меңгеру деп дәйектеледі. Бұл адамның материалдық және рухани мәдениетті болып табылады. Тұлғаның әлеуметтік және тұлғалық қатынасты меңгеруі арқылы даму және қалыптасу үдерісі деп саналды. Ол нақты өмір жағдайына және іс-әрекеттеріне байланысты болады. Бастауыш сынып оқушылары әр-түрлі жасерекшелік этаптарына байланысты жүйелі түрде әр түрлі әлеуметтік топ қарастырылады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject оқушы ru
dc.subject тұлға ru
dc.subject даму ru
dc.subject психология ru
dc.subject эмоция ru
dc.subject мәдениет ru
dc.title Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық дамуы ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account