Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Албытова, Н.П. | |
dc.contributor.author | Смайлова, С.К. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T10:38:12Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T10:38:12Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.issn | 2616-6895 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/2663 | |
dc.description.abstract | Мақалада болашақ педагог-психологтарды кәсіби даярлау мәселесі қарастырылады. Сондай-ақ, педагог-психологтардың заманауи кәсіби білімінің өзекті мәселесіне назар аударылады. Педагог-психологты кәсіби даярлаудың тарихи даму сатыларына шолу жасалып, қазіргі отандық жоғары білім берудегі педагог-психологтарға кәсіби білім берудің кейбір ерекшеліктері көрсетілген. Өзгермелі әлемде болашақ педагог-психологтарды кәсіби іс-әрекетке дайындау мәселесіне бағытталған ғалымдардың еңбектеріне сүйеніп, кәсіби іс-әрекеттің табысты болуы үшін заманауи маманның бойында табылуға тиіс жеке және кәсіби қасиеттердің белгілілері ұсынылады. Олардың болашақ мамандар үшін өмірлік маңызды міндеттерді өздігінен анықтауға және оларды шешу жолдарын табуға ықпал ететіндігі қарастырылады. Қоғамның және мемлекеттің әлеуметтік құрылымындағы өзгерістер еліміздің білім беру жүйесінде елеулі өзгерістерге әкелетіндігін ескеріп, толыққанды білім беру жүйесінің құрылымының маңызды бөлігі ретінде құзыретті және білікті педагог-психологтарды кәсіби іс-әрекетке дайындауда сыни ойлау (critical thinking), креативтілік (creativity), коммуникативтілік (communication) және командада жұмыс істеу (cooperation) негізге алу ұсынылады. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ЕНУ им. Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | кәсіби іс-әрекет | ru |
dc.subject | кәсіби іс-әрекетке дайындық | ru |
dc.subject | маман тұлғасы | ru |
dc.subject | жоғары білім | ru |
dc.subject | педагог-психолог | ru |
dc.subject | жоғары оқу орны | ru |
dc.title | Рухани модернизациялау жағдайында болашақ педагог-психологтарды кәсіби іс-әрекетке дайындау | ru |
dc.type | Article | ru |