REPOSITORY.ENU

МЕТАФОРАЛЫҚ НОМИНАЦИЯНЫ КОГНИТИВТІПРАГМАТИКАТИКАЛЫҚ ТАЛДАУ: АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ЖАРНАМАЛЫҚ МЫСАЛДЫ ЗЕРТТЕУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Тәжібаева, Г.Е.
dc.date.accessioned 2025-11-20T06:58:53Z
dc.date.available 2025-11-20T06:58:53Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.isbn 978-601-385-041-2
dc.identifier.uri http://repository.enu.kz/handle/enu/27276
dc.description.abstract Мақала Nike кампаниясының жарманамасындағы «Run on Air» метафоралық ұранының мысалында метафоралық номинацияларды когнитивтіпрагматикалық талдауға арналған. Жарнамада қолданылатын метафора Nike өнімдерінің сатып алушыларына қалай әсер ететіні мен қандай әсермен байланыстыратыны талданады. Мақалада метафорамен жазылған когнитивті ойлар, сондай-ақ оның мақсатты аудиторияны қабылдауға прагматикалық әсері қарастырылады. Талдау метафораның бренд сатып алушыларына эмоционалды қабылдауына қалай әсер ететінін, оның есте сақтау қабілеті мен мотивация арттыратынын көрсетеді. Зерттеу тиімді коммуникациялық стратегияларды қалыптастыру және тұтынушылармен ұзақ мерзімді байланыс орнату үшін жарнамада метафораларды қолданудың маңыздылығын көрсетеді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті ru
dc.subject когнитивті-прагматикалық талдау ru
dc.subject метафоралық номинация ru
dc.subject мотивация ru
dc.subject брендинг ru
dc.subject жарнама стратегиясы ru
dc.title МЕТАФОРАЛЫҚ НОМИНАЦИЯНЫ КОГНИТИВТІПРАГМАТИКАТИКАЛЫҚ ТАЛДАУ: АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ЖАРНАМАЛЫҚ МЫСАЛДЫ ЗЕРТТЕУ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись