dc.contributor.author |
Жаукина, С.А. |
|
dc.contributor.author |
Бежина, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-21T05:21:40Z |
|
dc.date.available |
2023-06-21T05:21:40Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-337-659-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/2894 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада кейс әдісі арқылы болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарлы сауаттылығын қалыптастырудың қазіргі нәтижелері ашылған. Авторлар білім берудегі мегатрендтердің белгісіздігі идеясын және «реакция-реакция-рефлексия рефлексия» тәсілін ұсынады, бұл экологиялық білімге қатысты экологиялық бағдарланған білім беруді кеңіре кетіп орналастырады. Кейс әдісін қолдану болашақ мұғалімдердің зерттелетін экологиялық сауаттылығының операциялық құрамдас бөлігін арттырады. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева |
ru |
dc.subject |
мегатренд |
ru |
dc.subject |
кейс әдісі |
ru |
dc.subject |
экологиялық бағдарлы білім |
ru |
dc.subject |
экологияға бағытталған сауаттылық |
ru |
dc.subject |
болашақ мұғалімнің біліктілігін арттыру |
ru |
dc.title |
МЕГАТРЕНДЫ В ЭКОЛОГООРИЕНТИРОВАННОМ ОБУЧЕНИИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ – МЕТОД КЕЙСОВ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |