dc.contributor.author |
Арзымбетова, Дайана Ибрахимовна |
|
dc.contributor.author |
Длимбетова, Гаини Карекеевна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-21T06:12:20Z |
|
dc.date.available |
2023-06-21T06:12:20Z |
|
dc.date.issued |
2022-04-22 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-337-659-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/2917 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада оқырман назарына кәсіптік бағдар берудің пайда болу тарихымен танысуды, Қазақстан Республикасындағы педагог мамандығының ағымдағы жағдайын зерттеуді, педагогикалық мамандыққа талапкерлер санын талдауды, «Педагогика және өзін-өзі тану» кафедрасында кәсіптік бағдар беру бағытындағы жұмыс тәжірибесін ұсынады. Қазақстандағы жоғары сынып оқушыларымен кәсіби бағдарлау жұмысының аса қажеттілігі бар. Бұл барлық кәсіби салаларға қатысты: мектеп түлегі көбінесе өзінің бейімділігін, мүдделері мен тәжірибесін мамандық ерекшеліктерімен салыстыру арқылы емес, бұқаралық мәдениет арқылы жаппай санада тіркелген мамандықтың сыртқы атрибуттарын қабылдау арқылы қажетті мамандыққа бағдарланады. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева |
ru |
dc.subject |
кәсіптік бағдар |
ru |
dc.subject |
талдау |
ru |
dc.subject |
оқушылар |
ru |
dc.subject |
талапкерлер |
ru |
dc.subject |
педагогикалық мамандықтар |
ru |
dc.title |
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ОРИЕНТАЦИЯ СТАРШЕКЛАССНИКОВ НА ПЕДАГОГИЧЕСКУЮ ПРОФЕССИЮ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |