Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Арзымбетова, Дайана Ибрахимовна | |
dc.contributor.author | Длимбетова, Гаини Карекеевна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T06:12:20Z | |
dc.date.available | 2023-06-21T06:12:20Z | |
dc.date.issued | 2022-04-22 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-659-2 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/2917 | |
dc.description.abstract | Бұл мақалада оқырман назарына кәсіптік бағдар берудің пайда болу тарихымен танысуды, Қазақстан Республикасындағы педагог мамандығының ағымдағы жағдайын зерттеуді, педагогикалық мамандыққа талапкерлер санын талдауды, «Педагогика және өзін-өзі тану» кафедрасында кәсіптік бағдар беру бағытындағы жұмыс тәжірибесін ұсынады. Қазақстандағы жоғары сынып оқушыларымен кәсіби бағдарлау жұмысының аса қажеттілігі бар. Бұл барлық кәсіби салаларға қатысты: мектеп түлегі көбінесе өзінің бейімділігін, мүдделері мен тәжірибесін мамандық ерекшеліктерімен салыстыру арқылы емес, бұқаралық мәдениет арқылы жаппай санада тіркелген мамандықтың сыртқы атрибуттарын қабылдау арқылы қажетті мамандыққа бағдарланады. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | кәсіптік бағдар | ru |
dc.subject | талдау | ru |
dc.subject | оқушылар | ru |
dc.subject | талапкерлер | ru |
dc.subject | педагогикалық мамандықтар | ru |
dc.title | ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ОРИЕНТАЦИЯ СТАРШЕКЛАССНИКОВ НА ПЕДАГОГИЧЕСКУЮ ПРОФЕССИЮ | ru |
dc.type | Article | ru |