Аннотации:
Мақалада болашақ педагогтердің санасын жағымды ойлау негізінде өзгертудің ғылыми-әдістемелік негіздері қарастырылған. Мақала мазмұнында болашақ педагогтың жағымды ойлауын дамытуға негізделген санасының өзгеруін зерттеудің әдіснамалық тұғырлары мен зерттеу әдістері ұсынылады, жағымды ойлау қабілетін дамытуға
арналған практикалық ұсыныстар жасалынады. Сонымен бірге болашақ педагогтердің
сана-сезімін жағымды ойлауды дамыту негізінде өзгертудің ғылыми-әдістемелік ұсыныстары тұжырымдалды. Осындай тәжірибе арқылы мектеп оқушылары арасында суицидтің алдын алуға болады, тренингтер мен практикалық сабақтар өткізуге арналған
ұсыныстар мектеп оқушыларының аутодеструктивті мінез-құлқының алдын-алуға
ықпал етеді.