Репозиторий Dspace

Кәсіби іс-әрекетке даярлық пәнаралық зерттеулердің нысаны ретінде

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Орынбекова, А.С.
dc.date.accessioned 2023-06-29T11:42:57Z
dc.date.available 2023-06-29T11:42:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3269
dc.description.abstract Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде бәсекеге қабілетті адами капиталды қалыптастыру және жинақтау мақсаты болып табылатын әлемдік білім беру жүйелерін жаңғыртудың негізгі бағыттарының бірі білім сапасын бағалаудың тиісті құралдарын жасау, мамандарды кәсіби іс-әрекетке даярлау маңызды болып табылады. Ұлттық білім беру жүйелері кез келген мемлекеттің сарқылмас интеллектуалдық және рухани ресурсы екенін түсіне отырып, халықаралық стандарттарға сай болуға ұмтылады, адами капиталдың (білім, кәсіпқойлық, адам мәдениеті және т.б.) сапасын арттыруға дайындығын көрсетеді. Ол үшін озық тәжірибеге ден қоя отырып, мамандардың кәсіби іс-әрекетке даярлығын қазіргі қоғам талабына сай болуын қамтамасыз етіп, пәнаралық сабақтастық үдерісін жетілдіру қажет. Бұл ретте ЖОО-да әлеуметтік педагогтарды кәсіби іс-әрекетке даярлау, маманның кәсіби құзреттілілігіне қойылатын талаптарға сай кәсіби іс-әрекетті орындауға мүмкіндік беретін арнайы білім, білік, дағдыны меңгеру, әлеуметтік сана мен мінез-құлықты қалыптастыруда пәнаралық зерттеулердің орны мен рөлі айрықша болып табылады. Мақалада аталған мәселелер жан-жақты талданады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject кәсіби іс-әрекет ru
dc.subject кәсіп ru
dc.subject даярлық ru
dc.subject іс-әрекет ru
dc.subject әлеуметтік педагог ru
dc.title Кәсіби іс-әрекетке даярлық пәнаралық зерттеулердің нысаны ретінде ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись