dc.description.abstract |
Зерттеудің өзектілігі цифрлық мектепте математиканы оқыту сапасын жақсартудың қосымша мүмкіндіктеріне, танымдық қызығушылықты қолдауға және математикалық қызметке мобильді қызметтерді қосу арқылы тәжірибеге бағытталған есептерді шешуге байланысты. Зерттеудің мақсаты- тәжірибеге бағытталған мәселелерді шешуде оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін мобильді технологияларды қолданудың тиімділігін теориялық негіздеу және эксперименттік тексеру.
Ұсынылған нақты материалдар математикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған оқытудың әдістерін, құралдарын, ұйымдастырушылық нысандарын жетілдіру ұсынылған зерттеудің практикалық маңыздылығын анықтайды. Зерттеудің теориялық маңыздылығы авторлардың жаһандық цифрлық трансформацияның сын-қатерлеріне сәйкес келетін «ақылды» жобалық шешімдерді әзірлеу процесінде тәжірибеге бағытталған мәселелерді шешуде оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін мобильді технологияларды қолданудың әдістемелік тәсілінің негізгі идеяларын сипаттауында жатыр.
Мақалада алдымен мобильді қосымшаларды әзірлеу, әлеуметтік интеграция және кәсіби бағдарлау бойынша оқушылардың шығармашылық, пәнаралық, танымдық зерттеу қызметі барысында математикалық оқытуды дербестендіруді қамтамасыз ету үшін оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыруға арналған есептерге шолу жасалып және есептер жинағы туралы және есептер жинағы енгізілген Android Studio бағдарламалау ортасында мобильді қосымша туралы баяндалады. |
ru |