DSpace Repository

ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ –НӘТИЖЕЛІ САБАҚ КЕПІЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Жолдасбаева, Ақмаржан Ғаппарқызы
dc.date.accessioned 2023-07-04T06:44:46Z
dc.date.available 2023-07-04T06:44:46Z
dc.date.issued 2022-04-12
dc.identifier.isbn 978-601-337-674-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3509
dc.description.abstract Білім беруді геймификациялау оқушылардың белгілі бір дағдыларын жақсартуға және оқуды оңтайландыруға арналған ойындарға ұқсас, деңгейлерін арттыра алады. Бұл мақалада геймификация ұғымын таныстыра отырып, математика сабағында тиімді қолдану арқылы оқушылардың белсенділігін арттыруға болатын түрлі ойын механикасы,әдістері қарастырылады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject геймификация ru
dc.subject жалпы білім ru
dc.subject ойын механикасы ru
dc.subject математика сабағы ru
dc.title ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ –НӘТИЖЕЛІ САБАҚ КЕПІЛІ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account