dc.contributor.author |
Медетханова, Тоғжан Бақытжанқызы |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-04T06:53:43Z |
|
dc.date.available |
2023-07-04T06:53:43Z |
|
dc.date.issued |
2022-04-12 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-337-674-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/3513 |
|
dc.description.abstract |
Мектеп математика курсында тепе-теңдікті түрлендіру есептері жоғарғы сыныптарда көп кездеседі.Оқыту процесіндегі есептер әртүрлі тәсілдермен көрінуі мүмкін: білімді меңгеру құралы ретінде, іс-әрекетті тасымалдаушы ретінде, оқушылардың танымдық іс-әрекетін ынталандырушы ретінде, оқыту әдісінің формасы ретінде, аспаптық есептегіш құралдың нысаны ретінде , мазмұны және т.б.Бұл мақалада "Тепе-теңдікті дәлелдеуге арналған алгебралық есептер" элективті курсының жұмыс бағдарламасы және соны практикалықда қолданылуы жайында баяндалады. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева |
ru |
dc.subject |
элективті курс |
ru |
dc.subject |
математиканы оқыту |
ru |
dc.subject |
алгебралық есептер |
ru |
dc.subject |
әдіснамалық негіз |
ru |
dc.title |
МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА КУРСЫНДА ТЕПЕ-ТЕҢ ТҮРЛЕНДІРУДІ ОҚЫТУДА ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |