dc.contributor.author |
Орынбасар, Аида Есімханқызы |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-13T05:17:03Z |
|
dc.date.available |
2023-07-13T05:17:03Z |
|
dc.date.issued |
2022-04-12 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-337-674-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/3896 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада биология сабағында дарынды балаларды биология сабағында анықтаудың тиімді әдістері, және сол балалармен ғылыми жоба жұмысын
ұйымдастыру барысы қарастырылады. Биологияны оқыту саласында дарынды балалармен жұмыс жасау балалардың зейінін ашу, оларды ғылыми зерттеулерге баулудың артықшылықтары көрсетілген. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева |
ru |
dc.subject |
дарынды бала |
ru |
dc.subject |
биология |
ru |
dc.subject |
мотивация |
ru |
dc.subject |
интеллект |
ru |
dc.subject |
эксперименттік бағыт |
ru |
dc.subject |
аналитикалық бағыт |
ru |
dc.subject |
ғылыми жоба |
ru |
dc.title |
БИОЛОГИЯ САБАҒЫНДА ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫНА БАУЛУҒА АРНАЛҒАН ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ЗЕРТТЕУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |