Репозиторий Dspace

Доңғалақ пен рельстің өзара әрекеттесу жүйесінің ағымдағы жағдайы

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бақыт, Ұ.
dc.contributor.author Каражанов, А.А.
dc.contributor.author Алипбаев, Ж.Р.
dc.contributor.author Төребекова, С.О.
dc.date.accessioned 2023-08-10T09:39:56Z
dc.date.available 2023-08-10T09:39:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.issn 2616-7263
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/4551
dc.description.abstract Мақалада темір жол көлігі саласында ұзақ уақыт бойы өткір болып келе жатқан негізгі және ресурсты көп қажет ететін мәселелердің бірі «доңғалақ – рельс» жүйесі арасындағы тұрақты өзара әрекеттесудің ағымдағы жағдайы қарастырылды. Доңғалақ пен рельстің арасындағы тозудың түрлері жан-жақты зерттеліп, нәтижелері график пен диаграмма арқылы көрсетілді. Нәтижелерден жолдың қисық учаскелеріндегі доңғалақтардың және рельстердің домалау бетінің қарқынды тозуы басқа тозудың түрлеріне қарағанда басым екені байқалды. Осы тозудың алдын алу бойынша осы кезге дейін көптеген ұсыныстар жасалған және зерттеулер жүргізілді. Бірақ жүргізілген зерттеулерге жасалған талдаулар нәтижесі доңғалақтар мен рельстердің қисық сызықтардағы қарқынды тозу мәселесі толыққанды шешілмегенін анық көрсетті. Локомотив, вагон және жол шаруашылығындағы доңғалақ – рельс жүйесіндегі артық тозуға байланысты материалдық ресурстардың шығындары, ең алдымен, жолдың қисық аймақтарында айтарлықтай жоғары деңгейде. Сол себепті оларды азайту бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу өзекті мәселеге айналып отыр. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject тозу ru
dc.subject доңғалақ ru
dc.subject рельс ru
dc.subject жота ru
dc.subject доңғалақ жұбы ru
dc.title Доңғалақ пен рельстің өзара әрекеттесу жүйесінің ағымдағы жағдайы ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись