dc.contributor.author |
Күдер, Гүлназ Серікқызы |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-15T08:26:52Z |
|
dc.date.available |
2023-09-15T08:26:52Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-337-539-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/6883 |
|
dc.description.abstract |
Мақалада дифференциалды диагностикада дамуында ауытқулары бар
баланың даму мүмкіндіктерін анықтау үшін оқу эксперименті принципіне негізделген
психодиагностикалық әдістерді қолданудың өзектілігі негізделеді. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ЕНУ им. Л.Н. Гумилева |
ru |
dc.subject |
дифференцалды диагностика |
ru |
dc.subject |
оқу эксперименті принципі |
ru |
dc.subject |
көмек түрлері |
ru |
dc.subject |
психологиялық-педагогикалық диагностика кезеңдері |
ru |
dc.title |
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫ ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫ ДИАГНОСТИКАЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |