DSpace Repository

БРЕНДИНГТІҢ ЖАҢА МЕДИАДАҒЫ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Иманғалиев, Бауыржан Сәбитұлы
dc.date.accessioned 2023-09-21T04:35:41Z
dc.date.available 2023-09-21T04:35:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.isbn 978-601-337-853-4
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/7474
dc.description.abstract Елiмiзде бренд те цифрлық технологиялар сияқты маркетингпен қатар қарқынды дамуда. Маркетинг дегенiмiз - идеяларды жоспарлау, алға жылжыту және жүзеге асыру үдерісі болса, онда брендинг – бұл өнiмдi пайдалану нәтижесiнде сатып алушыда қалатын әсерлер жиынтығы. Әр тұтынушыға психологиялық әсер етпей брендингтi елестету мүмкiн емес. Өнiмнiң техникалық сипаттамасынан басқа, маркетологтар мен PR мамандары сатылымның өсуiне әсер ететiн психологиялық әдiстердi бiлуi керек. Сонымен қатар, ұзақ мерзiмдi келешекке мақсатты аудиторияны қалыптастыру қажет. Мақсатты аудитория - кез келген маркетингтiк қызметтiң маңызды аспектiсi. Брендтiң мақсатты аудиториясының болуы бiзге нарықтық тұтынушылардың белгiлi бiр тобына шоғырлануға, оны қажеттi жерде дұрыс қарымқатынаста сатуға мүмкiндiк бередi. Шындығында, бұл белгiлi бiр брендке мұқтаж және өнiм ұсынатын артықшылықтарға қызығушылық танытатын адамдар тобынан құралады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject БАҚ-тағы маркетинг ru
dc.subject «бренд» ru
dc.subject медиа ru
dc.title БРЕНДИНГТІҢ ЖАҢА МЕДИАДАҒЫ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account