REPOSITORY.ENU

Жасанды интеллектінің баспасөз менеджменті мен маркетингтегі рөлі

Show simple item record

dc.contributor.author Ауесбай, Қ.
dc.contributor.author Сақ, Қ.Ө.
dc.date.accessioned 2025-06-04T12:28:59Z
dc.date.available 2025-06-04T12:28:59Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.issn 2616-7174
dc.identifier.uri http://repository.enu.kz/handle/enu/24005
dc.description.abstract Мақалада мерзімді баспасөз менеджменті мен маркетинг салаларын дамытуда жасанды интеллектінің (ЖИ) ықпалы зерттелді. ЖИ-дің әлемдік баспасөз тәжірибесінде қолданылуы талданып, оның тиімділікті арттырудағы рөлі айқындалды. Жұмыста ЖИ-дің контент жасау, жарнамалық стратегияларды жетілдіру, басқару үдерістерін автоматтандыру сияқты мүмкіндіктері қарастырылған.Зерттеу барысында The New York Times, Bloomberg, Washington Post, BBC сияқты басылымдардың тәжірибесі сараланды. Әдіс ретінде сапалық және сандық талдау қолданылып, жасанды интеллектінің уақытты үнемдеудегі, аудиториямен байланыс орнатудағы тиімділігі дәлелденді.Бұл зерттеу ЖИ технологияларын баспасөзде қолдану арқылы өндіріс тиімділігін арттыруға әрі саладағы бәсекеге қабілеттілікті күшейтуге бағытталған. Ғылыми маңыздылығы – ЖИдің медиа индустриясындағы рөлін жүйелі түрде түсіндірсе, практикалық маңыздылығы – баспасөз ұйымдарына ЖИ құралдарын тиімді қолдану жолдарын ұсынады. Мақала зерттеушілерге, журналистерге және медиа саласындағы мамандарға арналған. ru
dc.language.iso other ru
dc.subject жасанды интеллект ru
dc.subject мерзімді баспасөз ru
dc.subject маркетинг ru
dc.subject басқару ru
dc.subject нейрожелі ru
dc.subject медеиа автоматтандыру ru
dc.subject ChatGPT ru
dc.title Жасанды интеллектінің баспасөз менеджменті мен маркетингтегі рөлі ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account