Аннотации:
Бұл мақалада мектеп жасына дейінгі балаларда байланыстырып сөйлеуді
дамытудың тиімді әдісі ретінде режиссерлік ойынын қолданудың теориялық аспектілері мен
әдістемелік ұсыныстары қарастырылады. Бұл әдістеменің сөйлеуді дамытуға әсер ету
механизмдері талданады, балалардың сөйлеу әрекетін белсендіруге бағытталған ойын
тапсырмалары мен педагогикалық әдістердің мысалдары келтірілген. Мұндай ойындарды
ұйымдастыруда және өткізуде педагогтің рөліне, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалардың
жалпы сөйлеу дамуының контекстінде олардың тиімділігін бағалауға ерекше назар аударылады.