Аннотации:
ХХІ ғасырда немесе қазіргі қоғамға өзін – өзі бағалауы, өзіндік сана сезімі
жоғары, өзін – өзі дамытуға, жүзеге асыруға ұмтылатын тұлға қажет. Осы тұрғыдан оқу –
тәрбие үдерісін даралау, ізгілендіру мәселесі алдыңғы қатарға шығып отыр. Қазақстан
Республикасының «Білім беру туралы» заңнамасының тұжырымдамасы білім беру ортасын
жақсартудың негізгі бағыттарын анықтайды және бірінші кезектегі міндеттерінің бірі және
бірегейі оқушылардың өзін – өзі толық дамытуын, іске асыруын қамтамассыз ету болып
табылады. [1] Осындай жағдайда мектептің рөлі артады, оның міндеті өскелең ұрпаққа өзінөзі дамытудың жеке траекториясын анықтауға және өмірлік жоспарларды жүзеге асыруға
көмектесу болып табылады.