Abstract:
Бүгінгі таңда цифрлық технологиялар қарқынды дамып келеді, сәйкесінше
жаңа ұрпақтың ақпаратты қабылдауы және өңдеуі сапалы болу үшін инновациялық
технологиялар мен бағдарламаларды жаңашыл әдіспен ұсынуымыз қажет. Сонымен
қатар, Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде 2021
жылдан бастап бастауш сыныптарда «Цифрлық сауаттылық» пәнін енгізілген. Осы
өзгеріске сай мақалада оқушылардың заманға сай цифрлық сауаттылық пәні бойынша
білім, білік, дағдысын арттыру мақсатында 3D обьектілерді және түрлі анимацияны
нақты уақыт режимінде визуалды жеткізу үшін толықтырылған және виртуалды
шындық технологияларын қолдану қарастырылды.
Мақалада бастауыш сыныптардағы «Цифрлық сауаттылық» пәнінде AR (Augmented
reality) және VR (Virtual reality) технологияларының оқу процесіндеі тиімділігі
анықталып, практикалық тұрғыда толықтырылған шындықтың жүзеге асу
жолы Vuforia Engine, Unity 3D орталары арқылы көрсетілді. iOS, Android, Xcode
бағдарламалық жасақтаманың интеграцияланған орталары үшін жобаны құру жолы
қарастырылған. Онда камераны белгіге алып барған кезде, пайдаланушы смартфон
экранында алдын-ала дайындалған толықтырылған бейнені көре алады.
«Цифрлық сауаттылық» жұмыс дәптерінің оқу процесіндегі тиімділігін зерттелді.
AR және VR технологиялары пайдалануға бағытталған «Цифрлық сауаттылық»
жұмыс дәптерін еліміздің кез-келген мектебі оқу процесінде пайдалануға болатындығы анықталды.