Репозиторий Dspace

Жарнамалық коммуникацияда трансмедиалық технологияларды қолдану ерекшеліктері

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Есенбекова, Ұ.М.
dc.contributor.author Тахан, С.Ш.
dc.date.accessioned 2023-06-05T10:27:15Z
dc.date.available 2023-06-05T10:27:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 2616-7174
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1625
dc.description.abstract Мақалада жарнама нарығында трансмедиалық технологияларды қолдану мен медиа кеңістіктегі жарнамалық коммуникацияның жаңа түрлері мен ерекшеліктері зерттелген. Жарнаманың ақпараттық технологиялар мен жаңа медиалар жүйесі арқылы таралу тетіктері анықталған. Трансмедианың теориялық тұжырымдарын жасау мен ақпараттық-коммуникация саласының даму кезеңдеріне қатысты дамуы сарапталған. Қоғамның ақпараттық коммуникативтік әлеуетін өсіруге қажетті ұсыныстар берілген. Мақалада жарнамалық коммуникация нарығындағы үрдістер, трансмедиа технологияларын қолдану әдістері,жарнама мен трансмедиалық стратегияның маңызы, аудиторияға әсері, медиалар қызметіндегі жарнаманың орны жүйеленіп, талданған. Автор жарнамалық коммуникацияның даму жолдарын анықтап, болжау мақсатында тиімді әдістемелер қолданған. Жарнамалық коммуникацияда ұлттық ерекшеліктерді сақтау арқылы оның тиімділігін өсіруге, адам мен қоғамның мүддесіне қолдану мәселелері де жан-жақты зерттеліп, нақты дәлелдермен тұжырымдалған. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject жарнама ru
dc.subject жарнамалық коммуникация ru
dc.subject трансмедиа ru
dc.subject цифрлық ұрпақ ru
dc.subject мерчендайзинг ru
dc.subject монетизация ru
dc.subject трансмедиалық сторителлинг ru
dc.subject шектесу нүктелері ru
dc.title Жарнамалық коммуникацияда трансмедиалық технологияларды қолдану ерекшеліктері ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись