Выпуск 2020, №3 (132)

 

Недавние добавления

  • Тұржан, О.І.; Егембердиев, И.Д.; Ибраева, Э.Е. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Бұл мақалада PR мақсатындағы ақпараттарда және имидждік, жарнама мен маркетингтік ақпараттарда визуализация тәсілдерін қолдану механизмдері мен оның ғылыми негіздері қарастырылады. Көзге көрілмейтін ақпаратты көрілетін ...
  • Иманғалиев, Б.; Төкенова, Д. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Елiмiзде бренд те цифрлық технологиялар сияқты маркетингпен қатар қарқынды дамуда. Маркетинг дегенiмiз - идеяларды жоспарлау, алға жылжыту және жүзеге асыру үдерісі болса, онда брендинг – бұл өнiмдi пайдалану нәтижесiнде ...
  • Молдабаев, Х.С.; Мехмет, С.Т.; Көшкенов, Н.Ж. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Бүгінгі таңда бұқаралық ақпарат құралдары, оның ішінде, телеарналардың жұмыс істеу тәсілдері мәселелеріне қатысты ғалымдар диссертация қорғап, ғылыми мақалалар жазып жатыр. Телеарна пайда болғаннан бастап әртүрлі ...
  • Shakuova, R.A. (L.N.Gumilyov Eurasian National University, 2020)
    One of the most tragic events in history was the artificial famine of 1929-1933 among the countries of the Soviet Union. As a result of the decision of the Communist Party to resettle Kazakhs and forced collectivization, ...
  • Ибраева, Э.Е.; Кылычбаева, Э. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2020)
    Мақалада Алаш қайраткері Жанұзақ Әлжанұлы Жәнібековтің 1926-1929 жылдар аралығында Ақтөбе қаласында шыққан «Кедей» газетіндегі редакторлық қызметі қарастырылады. Басшы ретінде редакция жұмысын тиімді үйлестіру, газет ...