Выпуск 2021, №2 (135)

 

Недавние добавления

  • Калашникова, Н.П.; Айтмагамбетов, Д.Р. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    В научной статье авторы, опираясь на зарубежный опыт, политические практики развития гражданского общества, модернизационные процессы, которые оно претерпевает, рассматривают новые тренды в укреплении взаимодействия ...
  • Маманқұл, А.Ә.; Есенбекова, Ұ.М. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Мақалада ақпараттық қоғамдағы адам қызметінің маңызды платформасына айналған медиаресурстардың қалыптасуы, даму кезеңдері, жіктелу мәселелері сипатталған. Медиаресурстар типологиясында біртұтас, жалпыға бірдей қабылданған ...
  • Абылханова, Ә.Қ. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Мақалада образ, имидж, бренд ұғымдарының шығу тарихынан бастап, қазіргі таңдағы қолданылу аясы толыққанды сипатталады. Бұл ұғымдарды орындарын алмастырып қолданбай, бір-бірінен ажырата білуіміз керектігін ресейлік ғалымдар ...
  • Молдабаев, Х.С. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Бүгінгі таңда ақпарат жедел тарайтын болды. Жаңа медиа қарқынды дамып келеді. Әр түрлі әлеуметтік желілер ашылып жатыр және жаңалықты жеткізудің тың тәсілдері пайда болды. Кезінде жеке-меншік телеарналар, газет, журналдар ...
  • Смаилова, А.Б.; Таласпаева, Ж.С. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2021)
    Статья посвящена актуальной теме - появлению, развитию и влиянию новых медиа в Казахстане. Синонимом термина «новые медиа» являются «конвергентные СМИ», «мультимедийные СМИ». С появлением Интернета произошло слияние разных ...